Sweet dreams !


Fotade med web-cam tidigare i kväll..

Jag håller på med styling inför morgondagens photo-shoot men ska snart gå och krypa ner i sängen. Det är bara så otroligt SKÖNT att jobba på natten tycker jag och oftast är jag som mest kreativ när mörkret har lagt sig.. så därför blir jag lätt uppe galet sent för jag är så inne i det jag gör att jag tappar tiden ;-)

Daniel gör mig sällskap på kontoret i natt med den
HÄR låten som passar perfekt att jobba till... soft & behaglig..

GoDnAtTkRaMaR ! ♥

Kommentarer
Postat av: Hildegunn

Hei, har en gang sett på din blogg at du lager så fine oppslagstavler, som er trukket med stoff? Kan du forklare hvordan man gjør dette? Er det korktavler man bruker og vet du hvor man får tak i de store variantene?

Blir så glad for svar, for jeg har planer om å lage tavler både på kjøkken og til mine barns rom.

Hilsen Hildegunn

2009-07-09 @ 12:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91