Summer partyfeeling... !


Innan året är slut är min plan att jag ska ha varit iväg på minst en tjej-weekend :-) Jag är urdålig på att göra sånt men nu är det skärpning som gäller för annars blir det inte av....

Jag sitter och "dansar" vid skrivbordet till den
HÄR  superBRA låten och drömmer mig bort till DETTA vackra ställe.... Ååå vad jag hade velat chilla där...  (är det någon av er som varit där? )

Och på tal om att drömma... Igår kväll bestämde jag och min vän Mia att vi ska starta ett resekonto och börja spara till girle weekend resor och nu då jag skrivit det här så MÅSTE vi ju göra det ;-)   (det blir lätt att man pratar om sånt men sen går tiden...)


Kommentarer
Postat av: Wenche

Bare en ting jeg lurer på...skal du ha faste sider/spalter i Kamille fremover, eller er det bare i ett blad?

Ha en fin fredagskveld:)

2009-07-10 @ 23:31:42
Postat av: Birgit

Hei Anna-Stina !

En reisekonto er kjempesmart. Vi er fire venninner som var i København på førjulstur i fjor og etter det fikk vi faktisk en felles reisekonto. Så nå blir det ny tur med juleshopping i nov. :)

Ønsker deg en god natt !! Og forresten: Du var så fin i går !

Birgit

2009-07-10 @ 23:33:48
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Wenche-

Jag förstår att du undrar för jag har inte varit så tydlig på mitt uppdrag för Kamille här på bloggen... Fr.o.m. Kamille nr. 15 så kan du se mina mote-shop sidor i magasinet och i de kommande augusti / sept utgaverna kommer du även att hitta fler mote-jobb från mig. I tillägg till detta så jobbar jag även med ett annat stort uppdrag för Kamille som jag lovar att berätta mer om snart :) Önskar dig en flott weekend ! Klem ! :)



Birgit-

Å så kul att ha en sån veninne tur att se fram emot ! :) Jag har som sagt varit urdålig på att göra sånt men har lovat mig själv ett par veninne turer i höst och det GLEDER jag mig till ! TACK för komplimangen ! tunikan jag hade på mig igår är en favorit. Önskar dig en UNDERBAR weekend ! God natt Klem! :)

Postat av: Lena

Gud kjenner det rykker til i partyfoten med disse sangene du hører på. Veldig summer feeling!! :)

Kos deg i bryllup. Kram

2009-07-11 @ 01:15:51
Postat av: Frida Belfrage

Hej, såg att du skrev om PuroBeach. Min man och jag firade vår bröllopsresa på Mallorca för 3 år sedan och bodde då på Puro. Helt fantastiskt hotel mitt inne i gamla delarna av Palma. Superhäftiga rum i etage där alla detaljerna var lika snygga. Deras BeachClub var också gudomlig och det är ett ställe vi gärna återvänder till.

Kan varmt rekommenderas.

Tack för en inspirerande blogg.

Kram Frida

2009-07-11 @ 15:25:46
Postat av: Kristina

Ja, att lägga undan pengar för resa, är ju bra att kunna göra! Min man och jag försöker göra det iaf vartannat år, resa själva utan barn till ngn storstad. I år var vi till Rom. Ett äktenskap behöver det, att bara ägna sig åt varandra!



Hade jag haft lite mer pengar hade jag vansinnigt gärna sparat till en ridsemester till Spanien med en tjejkompis. Men det lär nog inte räcka tyvärr.



Så jag får prioritera familjen tills ekonomin tillåter ngt mer! =) Helt OK!



Tack för en rikigt fab blogg, jag njuter den verkligen.

2009-07-11 @ 15:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91