Höstinspiration.


Se så snyggt cover Australiensiska Vogue har.

Här ser ni gårdagens fångst: engelska Harpers Bazaar, Vogue från down-under och svenska Glaze. Snacka om att Glaze sliter med identifikations problem... jag tyckte det var som bäst då de hade fokus på mammor (kallade sig t.o.m mamma-magasin). En kul sak är i alla fall att de har min blå topp/klänning från H&M på omslaget (syns tyvärr inte på mitt foto). Jag får SÅ mycket höstinspiration av att bläddra i dessa blader. Underbart ! :-)


Johanna fick välja sig ett magasin för 1:a gången och det här är vad som hamnade på kassadisken. Jag måste erkänna att jag riktigt längtar till hon börjar leka med Barbie.Tror hon ska få sin första till 3-års dagen :-)

I kväll är mitt mål att ligga under täcket före kl. 24, håll tummarna ! ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar inte leva i nuet?

Alltid blickar du mot något.



Just nu är det hösten fast det ännu är sommar.

LEV i sommaren nu...hösten tar vi när det är dax!

2009-07-27 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91