Mina nya höstskor? (drömma kostar inget..)


I´m in loooove...

När jag såg de här snyggingarna i en butik här i Oslo häromdagen så kände jag direkt att de är mina PERFEKTA höstskor... Alltså jag känner att de är en ren investering för jag kan använda dem till "allt" och sen har jag ju faktiskt inte shoppat mig nya stövletter på typ... 3 år ? (otroligt, men sant !)

Bäst att börja spara + spela på Lotto + sälja av lite ur garderoben på Finn.no (typ Blocket) så kanske jag kan trippa runt i dessa när hösten gjort sin entré ;-)


Augusti nr av In Style är redan på väg till butikshyllorna.. Den är en favorit.

Jag var super effektiv då darlingen sov och fick gjort massor = SUPER !  och nu ska jag försöka jobba vidare med en vaken Johanna, vi får väl se hur det går ?  misstänker att jag får ta en paus och fortsätta då hon somnat ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du va fina,får jag fråga how much,ha en fin kväll,kram

2009-07-05 @ 19:37:50
Postat av: Lene

Hei

Fantastisk fin blogg ;0)

Hvilken butikk i Oslo ha disse lekre støvlene?

2009-07-06 @ 10:29:52
Postat av: NIKKE

£680 hos Selfridges i LONDON

2009-07-07 @ 10:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91