Imorgon: bröllop, men först: godnattsaga!


Detta har varit min inspiration till morgondagens outfit... Ska självklart fota och visa innan vi kör iväg. Bilden är från Diane von Furstenbergs catwalk hos style.com

Imorgon  ska vi iväg på bröllop och det ser jag verkligen fram emot ! Det är min Gizmoängel Heidi som gifter sig och Heidi är bara helt unik... Jag minns det som igår då hon sökte jobb hos mig i min butik och nu, flera år senare, känns hon som "familj" och jag är så lycklig över den ovanligt fina kontakt som hon och Johanna har.


På tal om att "startaveninneresekonto": Tori Spelling & Denise Richard har semestrat ihop på Hawaii. Kidsen heter Sella, Sam & Lola.

Jag ska sätta mig och fixa detaljerna på bröllops-presenterna nu och sen väntar sängen så att jag orkar med den festliga morgondagen.  Men innan jag loggar av ska ni få en liten "godnattsaga" som handlar om då jag gjorde en "klassiker" häromdagen.... :

Jag åker rulltrappan inne på Steen & Strøm (typ NK..) och plötsligt ser jag trevliga Trude som var kollega till mig på Ringnes! lite längre ner i samma rulltrappa, så : när jag kliver av så går jag fram till henne:

Jag: Hej ! gud vad länge sen !
Hon: Ehh... (ser väldigt undrande ut..).. hej ??!
Jag: Nej men gud, är det inte du Trude ? från Ringnes?
Hon: Trude? nej, jag tror du känner igen mig från TV, "Torsdagsklubben"?!
Jag: Oh my. Du är SÅÅÅ lik en gammal kollega till mig, trodde det var hon...
Hon: det är lungt, sånt här händer mig hela tiden, folk kan inte riktigt placera mig / tror att de känner mig men så känner de bara igen mig från TV.
Jag: Ha, ha , då har jag gjort en klassiker ! Ha en fin dag! :-)  (också tror jag att jag är på den våning jag ska av på, men så upptäcker jag att jag ska fortsätta med en rulltrappa till så ja, jag verkade nog hur snurrig som helst ;-)

Det var alltså Silje som är programledare på Torsdagsklubben som jag gick fram till men helt SERIÖST: jag trodde verkligen att det var Trude . På riktigt ! men jag insåg att det inte var någon idé att förklara det närmare där och då ;-)

GoD nAtT & sOv Så GoTt! ♥

Kommentarer
Postat av: Fast leser

God natt til deg også Gizmolina :)

Kos deg masse i bryllupet i morgen!

2009-07-10 @ 23:53:42
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Fast leser-

Tusen TACK ! :) det ska bli FANTASTISKT gøy med bryllup imorgon. Gleder mig STORT ! Önskar dig en FLOTT weekend. Klem ! :)

Postat av: Åsa

Haha så himla pinsamt jag rodnar när jag läser! Ha en bra dag m bröllop o allt!

2009-07-11 @ 04:38:59
Postat av: karin

Åh,ha det så jätteroligt,alltid lika roligt med bröllop,kraaam

2009-07-11 @ 08:09:01
Postat av: Sandra

Tori Spelling ser verkligen inte frisk ut, riktigt anorektisk och en skitdålig förebild för sina barn. Helt ärligt kolla midjan! Den är ju lika smal som barnen som kan vara runt 7 år HÖGST, herregud.

2009-07-11 @ 10:11:50
Postat av: Pangis

Ha ha ha..en underbar klassiker! Ha en fin dag på bröllopet!

2009-07-11 @ 10:14:35
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: madde

gud vilken fin bild på busfröet*och vilken underbart fin blogg

2009-07-11 @ 15:35:16
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ni kommer säkert ha en härlig dag på bröllop, alla tre. Njut dagen =)

2009-07-11 @ 15:36:33
Postat av: Agneta

Har själv gjort en liknande grej...men vad xxx, det bjöd jag på!

Hoppas du hade en trevlig dag på Heidis bröllop - själva har vi varit på barnkalas, det var min sambos barnbarn Liam som fyllde tre år!

Kram

2009-07-11 @ 21:40:25
Postat av: Caroline

Håper du har hatt en strålende dag i din venninnes bryllup! Gleder meg til å se dagens outfit, gir jo MEG inspirasjon det vet du :)

Klem, Caroline

2009-07-11 @ 21:55:56
Postat av: Isabellas&Minnas pappa

Vad kul med bröllop. Mina vänner gifter sig alldeles för sällan!!

2009-07-11 @ 22:30:06
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91