Hej fredag !


Idag bjuder Oslo på ett regngrått väder så det blir en paraplydag.

Så där ja, då är det FREDAG igen! Visst är det härligt ?! :-)

Det blev en lite oplanerad sovmorgon till kl. 7.30 idag pga att jag missade att ställa i klockan i natt då jag kom hem, la mig helt enkelt bara ner och somnade ;-)  Men vi hade SÅ kul ute igår och jag behövde helt klart några timmars sömn..

Ska bjuda på några pics från igår strax (lastar ner bilderna nu..) också tycker jag att vi kickar igång helgen med den
HÄR favorit låten ! Gimme, gimme weekend !!!  :-)

Johanna har föresten sin sista dag på "lilla avdelningen" på dagis idag, sen har de stängt i 3 veckor och då de öppnar igen så ska hon börja på den stora avdelningen en trappa upp. Min stora tjej ..

Önskar dig en FESTLIG fredag !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Liv

Er nysgjerrig på hvilke utested du var på i går... Klarte ikke å kjenne meg igjen :)



Festlig FREDAG til deg også!

Klem

Postat av: Anonym

He, he.... Kanskje en mening med at du ikke la ut det andre bilde som lå på siden av deg og Maria(?)... Ikke fullt så heldig kanskje... ;O)

2009-07-10 @ 11:10:35
Postat av: Angel

Klart man känner igen dig i rosa =)

2009-07-10 @ 11:37:35
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91