Gott & Blandat.


Idag fick ELLE mat & vin, Chic & Hänt extra följa med mig hem.

Jag kan inte sluta att förundras över Fadde & bonde Susanne.... är det bara jag? eller blev du också förvånad? Alltså egentligen är det väl ingen stor sak att de blivit ihop, men man kan väl lugnt säga att det var otippat ! ;-)

Ute dundrar åskan och det ÖSregnar så jag tycker verkligen synd om de 40000 som står ute och lyssnar på Madonna i kväll... Till speciella tillfällen borde man kunna få beställa fint väder, eller hur ?!

Nu ska jag krypa upp i soffan och njuta mitt Gott & Blandat och alla tända ljus.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh ha det så mysigt i soffan...Jag skulle ocksp vilja krypa upp med min CHIC i soffan men jag har fastnat vid datorn..=) Får spara på tidningen tills imorn eller kanske inatt....Kram kram

Postat av: Helena

Mysigt att sitta inne och läsa när det åskar och regnar ute :) Vilken tur att du gick på den tidigare Madonnakonserten och slapp ruskvädret!

2009-07-30 @ 23:21:33
URL: http://lillofant.blogspot.com
Postat av: Weronica

HAHA, visste inte att dem två var ihop. Känns som dem är typ världens mest omaka :D

2009-07-31 @ 18:15:32
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: Pethra

Inte nog med att de är ett par, nu skall de även gifta sig om man skall tro tidningarna. :o)

2009-07-31 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91