Godnatt...zzz...


I veckan har jag somnat över tangenterna fler än en natt.. zzz.. Mål inför nya veckan: lägga mig senast 00.30.

Jag blev så inspirerad av Askungen ikväll (den är Johannas favorit godnattsaga) att jag bestämde mig för att lägga mig före kl. 24 men jag ser att jag misslyckades...  känner mig oavsett väldigt nöjd om jag kommer mig i säng strax för det är några timmar tidigare än vanligt ;-)

Min söndag blev en heldag på kontoret. Har bara tittat ut genom dörren då jag tömt / fyllt tvättmaskinen och hängt tvätt + då vi åt GOD take-away middag från Bambus (mamma fick ledigt från köket idag) också var jag så klart tvungen att gå och se då Johanna fick sina naglar målade lika röda som mormors (hon var sååå stolt ;-)


Så här såg det ut då jag tittade in på köket... busigt att sitta på bordet och få naglarna målade :-)


Man kan tro att jag är en paparazzi som fotar om man tittar på Johannas hand ;-)

Hoppas att du har haft en UNDERBAR weekend och att du får en flying start på veckan imorgon ! Och till alla er som har ferie / semester: NJUUUUT dagarna och chilla maximalt :-)

GoDnAtTkRaM! ♥

Kommentarer
Postat av: Weronica

Blir det mycket kaffe på dej eller? hihi :)

Postat av: Josefine

Om 6 minuter ska du (och jag!) ligga i sängen! : ) God natt!

2009-07-20 @ 00:25:23
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Weronica-

Jag dricker faktiskt inte kaffe, har aldrig tyckt om det.. Håller mig vaken med bra musik istället :) Kram ! :)



Josefine-

Jag misslyckades totalt med det, tur mitt "mål" gällr fr.o.m. imorgon ;) Upptäckte nämligen plötsligt att Fredrik & Filip programmet går på norsk TV och ville inte missa.. Men nu: sängen! Kram! :)

2009-07-20 @ 01:15:40
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vilka härliga bilder på mormor och Johanna!

Bilden när hon sitter på bordet utstrålar så mkt kärlek och närhet.

De är taighta mormor och lilla J.

Härligt när barnen får en egen relation till sin mormor!

Och härligt för mormor att få skämma bort sin dotter, och gott för dottern att njuta av att mamma är där och gör vardagsbestyren lite lättare.

Krama mamma/mormor lite extra idag och tala verkligen om hur mktni tycker om och uppskattar henne det gör ju tom jag som inte ens har träffat henne skrattar gott

Kramar

2009-07-20 @ 09:17:15
Postat av: Ulrica

Å det ser så härligt ut!

Jag kan tänka mig att det inte bara är du och Johanna som njuter...Mormor stortrivs nog oxå :-)

2009-07-20 @ 09:55:21
Postat av: Annas inspiration

Så många härliga inlägg du har hunnit göra under gårdagen. Din blogg inspirerar mig massor.



Hoppas ni får en bra start på veckan



kramar Anna

2009-07-20 @ 10:32:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Så de myser mormor och Johanna! Din mamma är väl pensionär, så skönt att kunna komma till er när det behövs! Har hon fler barnbarn?



Hoppas solen skiner på er, här är det lite mellanväder. Och så skickar jag mina varmaste lyckönskningar till din älskade JIG att han må bli frisk snart. Sådan lång sjukdom är ju tungt för er alla. Tur mormor är där.



Ha en alldeles underbart FAB, makalös dag. Njut den till fullo. Älska din familj. Så tänker jag varje dag.....



2009-07-20 @ 11:00:00
Postat av: ANETTE

Hej!

Läser din blogg varje dag och blir glad och inspirerad varje gång. Klänningen du hade på bröllopet var jättefin , var kan man köpa den och hur mycket kostade den?

Må så gott!

Anette

2009-07-20 @ 11:08:41
Postat av: en granne i Chalong

Hej.

Läst din blogg nästan dagligen i över 1år nu och vet inte om jag missat någon sida,men min fundering är,-var är Gucci,finns han kvar?



Underbar blogg.Har aldrig ägt en tunika innan och sen jag börjat titta på dina blogg har jag helt ändrat mig och har nu massor av snygga tunikor i garderoben.



Kul att få följa hur din prinsessa växer.

Härligt att hon och din mamma har så underbar kontakt,har haft det likadant med mina barn och mina svärföräldrar men tyvärr dog svärfar och svärmor aldeles för tidigt,och vi saknar dem jättemycke,men de hann leka med barnen när de va små för våra barn är stora nu.



Har reumatism och plågas av ständig värk och trötthet,skulle vilja ha lite av din energi,

men är glad för det inspiration du ger,alla fina ordspråk du delar med dig av och alla fina bilder som får oss andra att drömma oss bort.



Tänk om alla vore så kloka som du och njöt av livet när de kan och inte bara väntar tills det kanske är för sent.Lycka till med ditt underbara jobb,din härliga blogg och din mysiga familj.

Kram

2009-07-20 @ 11:47:24
Postat av: Hilde

Herlige bilder av Johanna! :)

2009-07-20 @ 12:18:14
URL: http://hildesvintagestore.blogspot.com
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

nee vad sött:)

2009-07-20 @ 14:55:10
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag är så imponerad av dej som orkar vara uppe så sent och vara så aktiv dessutom! Själv däckar jag i soffan runt 21- iofs är jag ju gravid men du var säkerligen lika energisk även undertiden du väntade Johanna :D Kram!

2009-07-20 @ 18:13:21
URL: http://ekobebis.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hej!

Blir lite full i skratt när jag ser bilderna på Johanna och hennes mormor. Precis så där såg det ut hemma hos min mamma i helgen fast det var min son Lukas 2½ år som ville ha röda naglar.

Ha dé

2009-07-20 @ 21:04:46
URL: http://buffisbarnklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91