Godnatt mina vänner!


På väg hem från bröllopet igår... då var det mörkt ute och nu (då jag bloggar) är det ännu mörkare...

Jag får berätta mer om bröllopet och visa fler pics imorgon för nu är det dags för mig att avsluta dagens jobbing och logga av så att jag hinner sova en stund innan klockan ringer ;-)  Den här veckan blir ovanligt hektisk så därför är jag enormt GLAD och tacksam över att min snälla mamma kommer flygandes på tisdag för att leka med Johanna nu då dagis har stängt .

Imorgon är det den 13:e juli, tänk - snart augusti och sen höst ! men det ska vi inte tänka på nu, nu ska vi istället NJUTA sommaren så mycket vi bara kan och leva i nuet  ! 


TACK för alla trevliga kommentarer jag fått idag ! :-)

GoDnAtT kRaM! ♥

P.S det blir föresten en flying-start på min dag imorgon (bilen ska på EU-kontroll och jag ska runt och plocka till foto)  så om jag inte bloggar förren senare på dagen så vet ni varför..


Kommentarer
Postat av: Nikolette

Hej Hej!



Underbar kofta!!!!! Och du är alltid sååå fin i håret!



Kram Nikolette

Postat av: Jenny

Ja visst går tiden så himla fort man får passa på att njuta av varje dag, ta den som den kommer.

Va fin du va på bilden! Fin klänning..

2009-07-13 @ 08:48:51
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: madilene

hej

gud så fin du är älskar hela looken

har fastnat för din kofta! vart har du köpt den

kram

2009-07-13 @ 10:58:47
Postat av: Elisabeth

Åh, denna VACKRA klänning, du måste tala om vad den kostar, då jag så gärna vill ha en sådan väldigt snart!

2009-07-13 @ 16:27:03
Postat av: Annas inspiration

Jättesnyggt!

vad kostar den superfina klänningen?



kramis

2009-07-13 @ 18:00:45
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Liv

Helt fantastisk fin kjole og jakke!! Jeg lurer også på hvor du har kjøpt jakken og hva den koster?? :-)



Klem

2009-07-13 @ 18:12:06
URL: http://livstortroen.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91