Godnatt alla fina !


Den är väskan är to die for...

Jag går omkring och drömmer om en Chanel väska sedan en tid tillbaka men nyss dök den här godsaken från Miu Miu upp så nu drömmer jag om båda :-)

Nu ska jag gå igenom alla outfits inför morgondagens foto och det hänger bl.a SÅ fina plagg ur Odd Mollys höstkollektion på stativet här på mitt kontor. Jag tycker att höstens kollektion är den finaste de gjort !  ;-)  Och på tal om Odd Molly: gissa vad jag gör om 6 dagar? Gå in på deras nettsida så kan ni nog gissa ! ;-)

TACK för idag! sov nu så jätte gott så ses vi igen imorgon och då är det en NY vecka med ovanligt många KUL happenings! Längtar ! :-)

NaTtAkLeM! ♥

Kommentarer
Postat av: Wenche

Har sittet og kost meg med bloggen din, og nå skal jeg se Unni Lindell-krim på NRK før jeg finner senga!



God natt til deg å:) Lykke til med fotograferingen i morgen!

2009-07-26 @ 23:19:01
Postat av: Helena

Vilken härlig jobbdag ni hade i fredags du och Johanna!



Lycka till med morgondagens fotosession :-) God natt!

Postat av: Anonym

Wenche & Helena-

Tusen TACK för era trevliga kommentarer !:) Kos er på söndagens sista timmar . Godnattkram! :)

2009-07-26 @ 23:25:51
Postat av: Linda

Det var ett tidigt godnatt från dig :) Så skönt, sov gott! Själv blev jag kär i en marc jacobs väska när jag var i Stockholm i helgen!

2009-07-26 @ 23:40:47
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/
Postat av: Lena

Hei.

Hvor har du kjøpt det fine sink huset som står i vinduet ditt?? :)

2009-07-27 @ 00:00:41
Postat av: www.elliesdagbok.blogg.se

Vilken läcker bild! Ja den väskan hade man inte sagt nej till!!!

2009-07-27 @ 09:38:43
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Gosh vilken väska, den väckte verkligen habegär ;-) Kram Anna

2009-07-27 @ 10:06:12
URL: http://alovesand.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91