Godmorgon underbara lördag !


Jo, det är sant, jag ÄLSKAR min blogg. Den förgyller mina dagar och ni som läser min blogg och skriver mejl och kommentarer till mig gör mig GLAD  & lycklig ! Tack !!!! :-)

Åååå vad det är LYXIGT härligt med HELG efter en hektisk jobbvecka ! Idag ska livet NJUTAS! :-)

Jag vaknade av att en söt liten tjej stod vid min säng och då jag tittade på klockan så var den 8.45 = SOVMORGON. Hur skönt som helst ! :-) ¨Vi har morgonmyst i soffan och nu är mormor ute och shoppar nybakat bröd så jag ska hoppa i duschen och sen väntar frukost i solen på balkongen.


Om du ser någon som står och fotograferar sig själv i en spegel på stan så kan du vara säker på att det är en bloggis ;-)  (och idag ska jag ta fler pics än jag gjort senaste dagarna...)

Vädret är SUPER, som från klarblå himmel men den klarblå delen av himlen krymper tyvärr för varje minut som går pga stora moln som gör sin entré så vi får se hur dagen blir ? Om det blir sol ska vi gå och bada och om det blir regn så ska vi chilla och ta en sväng på stan. Jag ska hur som helst starta med att sticka ut och göra några ärenden för mormor fyllde år förra helgen och vi har inte hunnit fira...

Hoppas att du också har en SKÖN morgon  och att du får en riktigt GLAD dag ! Och du, lyssna på den
HÄR,  en låt att bli PIGG av (jag sitter och dansar till den varje gång jag hör den ;-)

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna Stina njut nu av helgen och ta det lungt jag vet att det är kul när det är tempo men tänk på dig själv och din hälsa!Kram

2009-07-18 @ 10:17:06
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Apropå att se en bloggare som fotograferar sig själv på stan... Det ser faktiskt rätt så festligt ut när flera bloggare står och fotograferar sin mat samtidigt! :-D

Postat av: Anonym

Hej A-S och denna nya vackra lördag! Undrar lite varför du inte svarat på vad din klänning från bröllopet kostade! Kanske har du inte läst igenom dina senaste kommentarer, vi är några som har frågat nu!! Såååååå tacksam för svar.



Njut nu dagen! =)

2009-07-18 @ 10:37:00
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era fina & glada kommentarer ! :) Min fina klänning gick oss på runt 3.500nok men det har jag redan förträngt ;)



KRAMAR !! :)

2009-07-18 @ 11:44:58
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: emma

sååå fin blogg du har :)

2009-07-18 @ 15:04:24
Postat av: Att ha det gott

Jag älskar också din blogg och min

Hinner du kika in hos oss någon gång??

2009-07-18 @ 21:22:49
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91