Godmorgon nya vecka !


Dagens tänkvärda: Mycket går på vilja....Om vi vill vara glad så blir vi oftast det !

Godmorgon måndag 6:e juli ! :-)  Idag bjuder Oslo på en grå och regnig dag och luften som strömmar in genom det öppna fönstret här på kontoret känns riktigt sval. Tänk att det kan växla så fort... plötsligt så känns den är extrema sommarvärmen vi hade väldigt långt borta. Men - den kommer helt säkert tillbaka !  :-)


På lördag ska jag i bröllop och jag riktigt längtar. Inspirationen kommer från Snippet & Inc.

Min lilla darling sover fortfarande sött och det gör mig lycklig. Hon behöver en sovmorgon idag så att hon orkar leka på dagis eftersom hon somnade sent igår. Också är det lite lyxigt att hinna fixa till sig själv i lung och ro på morgon ;-)

Jag ska iväg och fixa några jobb-ärenden direkt efter dagis lämningen och sen raka vägen till foto-studion där jag blir fram till att jag ska hämta upp Johanna igen.


Dagens i webcam: tunika Bik Bok & jeans Miss.Sixty . Ute blir det Hunter.

NU kickar vi igång veckan och ser till att vi får en GLAD-dag !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Önskar er en härlig Måndag

Postat av: Anna

Tack för en härlig blogg önskar dig en bra vecka.

Tråkigt att det inte går att"klicka upp bilderna" är det bara hos mig eller är det fortfarande något fel.

Kram Anna

2009-07-06 @ 09:04:45
Postat av: Reidun

Hei! Takk for super blogg...den gjør meg glad!

Leste i et av de gamle innlegg om sofaen som tidligere hadde vært vinrød, men som du nå hadde gjort om til offhvite.Lurer på hvordan du gjorde det? Hvor kan evt.kjøpe trekk? Håper på svar!

Takk!

2009-07-06 @ 09:58:30
Postat av: S!!

hej positiva du =)

du verkar så go o glad. gillar din blogg.



titta gärna in hos mig, försöker också ha en feelgood blogg... med massa skoj o mys.



ha en bra dag

2009-07-06 @ 11:57:23
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Anna

Man blir på så bra humör när man kikar in i din blogg:)

Vad härligt att du ska på bröllop.

Jag har en liten fråga, har du något bra tips på en present till en nyfödd liten tjej? En av mina närmsta vänner har just fått.

Ha en bra dag! Kram

2009-07-06 @ 12:27:14
Postat av: emelie&hugo

Å, då kanske du har tips på fina håruppsättningar till bröllop?

2009-07-06 @ 12:48:18
Postat av: Linda

Hejsan!

Så klart det blir en glad-vecka!

Är ny läsare till din blogg så jag ville bara lämna ett avtryck.

Vi ses snart igen,

Linda.

2009-07-06 @ 14:11:32
URL: http://nobodysbitch.devote.se
Postat av: Mamma till 2

Hur funkar ert dagis? Får ni hämta och lämna som ni vill? Tider och så menar jag. Är det ett privat dagis? Har ni kommunala dagis i Norge`? Bara lite nyfiken...

2009-07-06 @ 14:23:15
Postat av: Emma Palm

Visst är det så att ens inställning till livet påverkar hur man mår!



Att vara glad är bra! :)



Kram,

Emma

2009-07-06 @ 14:24:58
URL: http://www.emmapalm.se
Postat av: Kari

Du som lurer på gaver til en nyfødt liten jente: Maileg sine kaniner er jo helt utrolig nydelige. Jeg skyns det er stas å kjøpe leiker i tre el. siden de får veldig mye klær. Men Benetton har jo utroolig nydelige baby klær...



Jeg elsker denne butikken: http:/emmaverden.blogspot.com

Hun sender til deg hvis du ber om det og hun lager så mye utrolig skjønne ting. Feks. et hjemmelaga hjerte av stoff med barnets navn på - nydelig og en sikker suksess. Du forstørrer opp bildene ved å klikke på dem. HEr har jeg handlet mye, alltid en suksess til gave og eget bruk. Lykke til D:

2009-07-06 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91