Godmorgon festliga fredag !


Dagens tänkvärda: våga gå nya vägar och låt inte rädslan för vad som kan gå fel stoppa dig... Man måste våga för att vinna !

Fredag = festligt = fredagsmys = chips = bra musik = GLADA människor ! :-)  Jag älskar verkligen fredagar för det är en helt speciell stämning i luften. En festlig stämning ! eller hur ?

Min fredag kickade igång runt kl. 07.30 och efter dusch + fix så kom en nyvaken Johanna ut från sitt rum = perfekt tajming ! :-) 


En sista bild från bröllopet som hade vacker hage..

Idag ska jag jobba på redaktionen och ska försöka komma mig iväg dit så snart jag kan för jag har den del annat som jag behöver göra i eftermiddag. Ska nämligen förbereda nästa spännande uppdrag.  Vad jag ska göra ? det ska ni få höra senare. Nu är det först Kamille Mor & Barn som gäller fram t.o.m. onsdag  :-)

Jag önskar dig en dag fylld av GLÄDJE och hoppas att du ska göra något riktigt FESTLIGT i kväll !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Philia

Håller med! Fredagar är NJUTDAGAR! Underbar SKÖN stämning när hela helgen väntar!!!



Kram från Philia :)

Postat av: Anonym

2009-07-17 @ 10:41:30
Postat av: margit carlsson

Härligt med mormor på besök! själv är jag farmor och åker ofta på besök till mina barnbarn och sköter då om hushållet helt efter min svärdotters och sons önskningar. Min son som du jobbat med på filmstaden i Luleå. (skrev en kommentar om det 0630)

Här kommer att bli en härlig fredag för farfar är på väg hem med flyg och har 4-årige sonsonen med sig

och farmor(jag) kokar ärtsoppa som prinsen älskar.

Ang. Barcelona så bor min yngste som där sedan 4 år

två kvarter från las ramblas...han ska också på modemässan i köpenhamn i augusti!!

Kram från Maja-lena

2009-07-17 @ 10:55:08
Postat av: Att ha det gott

De peppade orden behövde jag idag

TACK

2009-07-17 @ 10:57:54
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Mussi

TUSEN takk for en vakker og inspirerende blogg.Jeg har bare følgt med deg en ukes tid,men dagen blir ikke den samme hvis ikke jeg har hvert innom din blogg.Så tusen takk! Ha en super helg ;0)



Mussi

2009-07-17 @ 12:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91