Godmorgon alla fina bloggisar !


Dagens tänkvärda: det är de små äventyren som kryddar livet...

Mitt hjärta kom in och väckte mig redan 5.45 idag och det är liïiite väl tidigt på en söndag ;-) så -  vi gick raka vägen till soffan med våra täcken och somnade om ca 1 time och då sa Johanna "mamma, inte sova mer!"  men jag gjorde några tappra försök att sova lite till utan lycka. De små är ganska så bestämda ;-)

Idag har jag bara lust att gå runt i min Juicy dress och slappa, leka, städa lite, fixa små saker, läsa magasiner etc vilket passar perfekt en grå söndag som dessa (det regnar inte, men nästan..).


Ballonger makes me HAPPY !! :-)

Jag önskar dig också en riktigt SOFT söndag fylld av LYCKLIGA stunder ! och du - kom ihåg att de där härliga äventyren ligger där och väntar, en dag kanske...:-)

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: Kristina

Här ska det bli en wonderful söndag med liten tur till goda vänner ute på en ö!



Jag tycker så synd om dig att Johanna vaknar så tidigt, det verkar såååååå jobbigt! Eftersom hon snart är 3 år behöver hon nog inte sova på dagarna längre! Snälla du, prova det så ska du se att hon sover längre på morgonen och slutar vakna på nätterna!



Jag hade aldrig överlevt att jobba så mycket som du gör, och bli väckt, gå upp så tidigt jämt, som att ha en liten baby men behöva jobba, uff!!



Hoppas du kan gå ner i varv idag och bara vara, ta hand om dig själv, kära du!



Önskar dig och alla läsare en fantastisk söndag full av livets alla möjligheter. Vi finns, vi ska njuta!! =)

2009-07-26 @ 11:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91