En bloggis.


Jag och min bloggläsare Linda.   (Linda: hoppas att din syster blir glad över stolen. Otroligt omtänksamt av dig att ordna inför deras besök. Önskar dig en skön sommar! Kram!)

Som ni säkert kommer ihåg så skrev jag häromdagen att jag ger bort Johannas barnmatstol och tidigare i kväll så kom söta
Linda och hämtade den ! :-)  Det är alltid lika KUL att träffa er som läser min blogg :-)

Jag somnade nyss till lite i soffan... blir SÅ trött då jag sätter mig ner och slappar så no more soffa - nu ska jag istället slå på lite bra musik här och dra igång "nattskiftet" ;-)


Kommentarer
Postat av: Weronica

Kul. Se nu till att fixa en liten bloggfest oxå, så vi kan skåla och göra grannarna sura på Majorstuen. hehe

Postat av: Josefine

Det vore kul att träffa dig, du verkar vara en toppentjej!



Kram!

2009-07-08 @ 21:47:07
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Roxanna - kamp efter cancern

jo det vore trevligt att få träffa dig :)

2009-07-08 @ 21:49:48
URL: http://sannassanna.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej! Lindas tvillingsyster Sophie som skriver :) Tusen tack för matstolen Linda fick av dig/er, den kommer lille Anton ha stor glädje av nu när vi ska åka upp till Norge om en veckas tid =) Fina ni är på kortet =) /Sophie

2009-07-08 @ 21:51:19
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: IRENE <3

Måste bara kommentera "kajal watergate" skandalen. Jag tycker du är fin i allt, även kajal ;) Äsch det är någon bitter ung tjej som skriver det, för inte kan personen vara vuxen ?!?



Ska till Oslo snart och kommer nog hänga på din favvo restaurang Yajas (stavning?) för att spontant ropa när jag ser dig... -Är du här? Är det stalker varning på mig? hi hi



Ha det fint du vackra A-S, både på insidan som utsidan.



/ Stalker Irene ;)

2009-07-08 @ 22:57:05
URL: http://ireneblomqvist.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för alla trevliga kommentarer ! :)



Weronica, Josefine & Roxanna-

Jag funderar faktiskt på att fixa en liten happening i höst där vi kan ses så håll utkik på bloggen så kommer info snart ! ;) Kramar !!



Hej Sophie!-

Du är heldig som har en så SNÄLL syster som fixat stol till lilla Anton ! :) och jag är bara jätteglad över att Johannas stol kommer till användning. Önskar dig en fin sommar och trevliga dagar i Oslo ! Kram! :)



Irene, the stalker -

Du är ju bara underbar ! TACK för kvällens kommentar :) Tyvärr har Yaya´s sommarstängt nu så du får hålla utkik efter mig på ställen som Olivia och Bølgen & Moi istället ;) och om du ser mig så får du lova att komma fram och hälsa ! :) Önskar dig en fantastisk sommar och en fabulous tur till Oslo. Kram ! :)



2009-07-09 @ 02:05:48
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har aldrig riktigt läst din blogg. Men nu ikväll har jag suttit här och tittat och jag kommer definitivt att läsa den fler gånger. Jättefin blogg du har.

Kram

2009-07-10 @ 19:33:35
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: rebecca

Din blogg är underbar, annat kan inte sägas!



Men varför sparar ni inte Johannas barnstol till lillasyskon? Det är speciellt med saker och ting som går i arv. Dessutom dyrt att köpa nytt igen! :)

2009-07-11 @ 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91