Dagens outfit & dagens finaste par.


I en hiss på väg från en agentur någonstans i Oslo i eftermiddag.... Min dagens: topp från Stella Nova (shoppad hos
Kiman i Paleet), kofta Filippa K, jeans Miss Sixty, väska från Accessorize, sjal H&M, skor Bianco och i påsarna: fina höstkläder inför kommande fotograferingar.

Efter många hektiska jobbkvällar så bestämde jag mig på morgon för att jag & Johanna skulle ha MYSkväll idag och det är precis vad vi har ! :-)  Just nu är vi 2 nybadade / duschade tjejer med nytvättat hår som strax ska landa i soffan med varsin skål med glass och sjunga med i Allsång på Skansen . Det är vad jag kallar tisdagsmys ! ;-)


På väg hem från dagens möte på redaktionen...

Mitt jobbmöte idag var som sagt super INSPIRERANDE och det resulerade i några fantastiska uppdrag som jag verkligen ser fram emot  ta tag i ! :-)  Jag ska bl.a. börja modeblogga för ett magasin och ni blir så klart de första som får adressen dit då jag är igång ;-)


Kjerstin + Hans Martin = vackert par ! :-)

När vi var på väg hem från dagis så mötte vi plötsligt min fina Gizmoprinsessa Kjerstin och hennes lika fina prins. De är utan tvekan dagens FINASTE par ! :-)

Nu ska här tisdagsmysas så jag önskar dig en TREVLIG kväll !


Kommentarer
Postat av: Linda

Vill bara önska dig all lycka med alla de häftiga jobbuppdrag du får...=) Super härlig, mysig och inspirerande blogg som jag följer dagligen sedan en tid tillbaka... Många kramar

Postat av: Annas inspiration

Grattis till nya uppdrag!



fin dagens

hoppas ni myser framför allsången

kramen

2009-07-07 @ 20:18:33
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jENILITA IN LASVEGAS

HEj gumman



trotts att jag är i usa kan jag inte låta bli att läsa din blogg varje dag! DU ÄR FANTASTISK! bara så du vet:) lycka till med allt!



bamsekram

2009-07-07 @ 20:38:13
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Wenche

Gleder meg til motesidene dine i Kamille:) Håper det ikke er bare dyre klær du viser, men klær som vi med "vanlig" inntekt kan kjøpe:)

Lykke til med nye oppdrag:) og når TROR du at du kommer til å åpne nettbutikken din? Den som venter på noe godt...

Klem:)

2009-07-07 @ 21:05:00
Postat av: Evelina

Låter riktigt mysigt med en tjejkväll, det ser jag framemot när min lilla goding blir lite större =)Hoppas ni får en super tisdagsmys!!! Och sen vill jag bara påminna dig om att fin blogg GER MASSOR med energi så låt inga energi tjuvar få förstöra det. Kram

2009-07-07 @ 21:18:28
URL: http://mevelina.blogg.se/
Postat av: Linn

Tycker som de andra att din blogg är super! Har läst den nu snart i två år och det ungefär som att läsa gratis tidning :). Hoppas du kan strunta i de som inte har hyfs vad gäller att kommentera blogginlägg. Man skulle aldrig annars säga till någon annan människa hur den ska sminka sig, så varför vore det mer okej på nätet? Enligt min mening handlar det om vanligt hyfs.



Du har superfin stil och du har inspirerat mig vad gäller stil, kläder, hår osv, och det är jag glad över. Tack för det!

2009-07-07 @ 21:34:21
Postat av: Cecilie

Så nydelig bilde av deg! Utrolig fin på håret!



Klem klem

2009-07-07 @ 21:36:17
Postat av: Birgit

Så fin du var på håret !! Kjempefin ! Håper dere har kost dere masse med jentekveld :)



Klem

2009-07-07 @ 22:07:26
Postat av: Kathrine

Hei!



Du er nydelig på håret!!

Har veldig lyst til dra på Yaya`s restaurant,

men er litt skeptisk til om min 2 år gamle gutt liker maten. Hva bruker Johanna å spise der?



Ha en nydelig kveld. Her nytes den med hvitvin og jordbær. Mmmmm....;-)

2009-07-07 @ 22:28:15
Postat av: rocknrollballerina

Hei Anna Stina! Så utrolig fin du var på håret. Og den vesken var super kul med litt skinnende stoff. Veldig stilig med beige og gull glitter sammen. Jeg elsker gull:)

2009-07-07 @ 22:43:01
URL: http://rocknrollballerina.blogspot.com
Postat av: Eva

Men Hallå, du är riktigt fräsch i dag,

vad kul att se working mama på språng,

Må så gott K R A M ~~~

2009-07-08 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91