Dagens nagelfix.


Duktiga Moi lägger akryl på mina naglar.

Inte nog med min hårkris som pågått fram till igår... jag har haft nagelKRIS också så därför kändes det extra SKÖNT att bli FIN på händerna idag :-)

Jag har gått till samma  nageltjej i många år men nu är hon på ferie / semester så : jag bokade in mig hos Moi som tidigare jobbat på den salong där jag går.  I juli startade Moi egen salong, Beauty Design, nere i centrum och jag blir alltid lika imponerad över tjejer som förverkligar sin dröm.

 
Jag hade tappat flera toppar så Moi satte på några nya. På bilden till vänster ser ni hur långa de ser ut innan hon klippt dem. Till höger: nyfixade naglar !

Moi håller till i Thor Olsensgate 3a och har tfn 93094467 om du önskar att boka time. Hon har en nettsida också.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ska på madonna i Göteborg! Ser fram emot det jättemycket! Godnatt på dig! Kram Alexandra

Postat av: Anonym

är det ingenting på dig som är äkta??

2009-07-30 @ 02:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91