And the story continues...


Alla fina saker kommer från
KidsConcept.

Med glass/is i magarna så styrde vi stegen mot Polhem PR och här  var det inga tvivel om i vilken "krok" Johanna höll till då jag jobbade ;-)  Den var som gjort för henne!

När jag hade plockat klart så gick vi vidare....


Jag frågade Johanna om hon ville sitta på lejonet? men jag tror ni ser att det inte var så aktuellt ;-)


I den här bakgården kommer jag nog att hänga en del under Oslo Fashion week för det är i denna byggning som flera visningar äger rum.

Nästa stopp var hos Pressekontakterna men de hade tagit helg så vi gick vidare.....


Här sitter Johanna på STAR pr (här finns tex Replay shoes, Ugg´s, Tretorn...) och förhandlar med bossen Trine ;-) Nejdå, men det ser ut så, eller hur? Hon chillar bara och berättar att hon är 3 år och att hon vill köpa sig en Barbie.


Färdigjobbad och med en påse full av snygga skor i hissen. (vagnen är en perfekt varuvagn ;-)


När vi kommer ner med hissen så upptäcker vi att det ÖSregnar ute så jag tog på Johanna mer kläder, plockade fram paraplyer etc och då vi öppnade dörren hade det slutat regnat och solen tittade fram igen . Perfekt tajming !

Klockan närmade sig 17 då vi kom ut igen och då hade vi jobbat klar ! och vad  vi gjorde då ska jag berätta i nästa inlägg för nu är det HÖG tid för frukost  :-)

Tjingeling så länge ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara L

gud, din dotter är verkligen en riktig lite prinsessa :)

Postat av: Anne

Vilken härlig tös du har. Ingen dålig liten assistent ;-) Hon är för go.



Ha en härlig helg.



Kram i regnet ;)

2009-07-25 @ 13:58:37
URL: http://eightfloorview.blogg.se/
Postat av: Minna

Mysigt att kunna ta med sin dotter till jobbet!:)

2009-07-25 @ 19:25:35
Postat av: Annica

Jag fattar fortfarande inte hur du hinner med allt!! Imponerande! Själv är jag mäklare med 2 barn, (8 och snart 5 år) skulle aldrig komma på tanken att ta med dem på visningar, eller.....!!



Ha en skön lördagkväll med ett glas vitt i soffan (det ska jag själv ha, maken jobbar sista helgen innan semestern!)



/Annica

2009-07-25 @ 19:56:20
URL: http://annicassida.blogg.se/
Postat av: Julie

Stas å få være med på jobb innimellom :) Ser ut som hun koste seg. Det har vært mange barn fra og til på jobben min om dagen også, ikke alltid like lett å matche ferie, jobb, barnehage/skole. Men det ordner seg alltid på et vis. Ene dattera til kollegaen min var så stolt fordi hun hadde fått is som lønning ;)

2009-07-26 @ 01:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91