Jet-lag.


Johanna ville bara vara hemma och leka med vatten från vår jacuzzi idag . Tur för mig att vi har sol på terrassen från kl. 13.30 så att jag kunde jobba på min bränna undertiden ;-)

Phuket kl. 19.00, fredag kväll.

Den här gången har Johanna ordentligt jet-lag (pga att hon sov så lite på resan)  så den här dagen var inte den festligaste vi haft ;-)  och jag tycker riktigt synd om henne som får ha det så jobbigt... mitt älskade hjärta...

Hon ville inte vara vid poolen , bara hemma och hon ville inte sova fast hon var SUPER trött och ja, detta var helt enkelt en crazy day som jag hoppas att det dröjer länge till jag får vara med om igen för OJ ! vad det tar mycket energi när de små gör hela kroppen till gelé när man ska klä på dem, de säger nej !! till precis ALLT och de¨är så trötta att de försöker somna själva typ 148 gånger utan  lycka...

Efter många om och men kom vi oss i alla fall ut till ett möte här på resorten i kväll och när vi satte oss ner där så somnade hjärtat efter 1 minut och nyss bar jag hem henne till lägenheten och nu ligger hon och sover i soffan. Jag vågar inte ens klä av henne kläderna för om hon vaknar nu så är jag rädd för att det dröjer till hon somnar igen och det vill jag INTE ;-)

TUR det är en ny dag med nya möjligheter imorgon och jag känner på mig att Johanna¨är back on track då ! :-)


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad mysigt ni har det i värmen!



Vissa dagar kan vara helt upp och ner! Hoppas att Johanna är på bättre humör i morgon!

Postat av: Anna

Åhhh lilla hjärat, det är så jobbigt när dom små liven blir övertrötta och man förstår inte varför dom inte bara somnar som är så underbart skönt när man är dödens trött :-) Här i stockholm är det minus 10 grader idag men sol så vädret är underbart men isandes kallt, skulle nog hellre vara i Thailand om jag fick välja ;-) men det får jag inte ha ha ha ..... Kram Anna

2009-01-16 @ 13:20:23
URL: http://alovesand.blogspot.com/
Postat av: FruHelle

Trots jetlag ser det mysigt ut, hon känner sig väldigt hemma där ser det ut som,tur för dig att solen skiner på er terass. -20 har vi här i Luleå nu så nog skulle jag kunna tänka mig att byta plats med dig.

2009-01-16 @ 14:22:29
Postat av: Missi

Hej!

Har följt bloggen ett tag, och undrar om du har några bra tips på att göra i phuket. Jag kommer ner om ett par dagar!! Tips mottages gärna! =)

2009-01-16 @ 14:46:10
Postat av: Josefine, Blekinge

Lite sömn gör nog susen!

2009-01-16 @ 15:11:34
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Maria & Louise

Hej! Vill du vinna en header? Kika då in på våran blogg! :)

2009-01-16 @ 16:08:07
URL: http://soloma.blogg.se/
Postat av: Kirsten

Åååh vad skönt det låter! Hoppas att det blir underbart där!

2009-01-16 @ 16:43:38
URL: http://kirstens.blogg.se/
Postat av: Anna - mamma till två sessor!

Åhh vilken härlig jacuzzi :)

2009-01-16 @ 17:59:03
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Babs

Bara bra att ta det lite lugnt med bränann.



Du är ju blond och kanske har känslig hud?

2009-01-16 @ 22:04:54
Postat av: My

så himla fin bild!

det såg inte dåligt härligt ut detdär.

2009-01-17 @ 00:50:56
URL: http://myjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91