Shoppingtips till små prinsessor!


Sött som socker. Byxorna ska provas imorgon så de är jag lite tveksam till men t-shirt & bikini åker ner i resväskan. Hårsnoddarna har vi sen förut och de är favoriter så jag passade på att köpa fler (de sitter super bra i Johannas tunna hår). Rosetterna har galet långa band så de klipper jag av så att de blir mycket kortare. Tänk på det då du köper sjalar etc med fransar / band som du tycker är långa, fram med saxen bara så blir de perfekta !

Jag & Johanna blev som sagt helt lyriska när vi besökte H&M idag för där kryllade det av Hello Kitty överallt :-) Och det var så underbart att se alla vårkläder i glada färger igen ! Så - om du ska ut på shopping till små prinsar & prinsessor imorgon så är mitt tips H&M´s barnavdelning för där finns massa fint att bli glad av just nu :-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har faktiskt missat allt detta och har bara köpt sockarna så er present till bebis var SÅ perfekt, självklart ska det första HelloKitty vara en gåva ifrån Johanna, who else? Det var bara för mkt vi fick, tusen tack igen! PUSS

Postat av: Marita

Åh de jeansen tyckte jag var superfina! Hoppas att de finns på H&M här i Sverige också. Min lilla sessa är ju bara 5 månader än så länge men man kan ju köpa och spara! ,)

2009-01-10 @ 21:59:43
URL: http://maruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91