Salg , Sale, Rea !


Den här underbara cashmere koftan från Juicy Couture är en god investering att shoppa på salg nu. Den håller över många år ! (du kan klicka hem den hos Youheshe, se länk nedan).

Kärt barn har många namn... Nu är salget i full gång överallt och när jag gick till dagis med Johanna på morgon så fick jag nästan chock då jag tittade in hos Kamikaze för där kryllade det av shoppingglada girls kl. 10.05 och den butiken brukar det inte direkt vara trängsel i på morgonkvisten ;-) men så såg jag att de startat salg idag så det förklarade saken !   (Kamikaze är en exklusiv butik i stil med Nathalie Schuterman, de selger Prada, Gucci etc.)

Min plånbok sa : "gå raka vägen hem!" så - jag gick aldrig in för även om de där skorna & den där väskan som jag drömmer om är på salg så är de ändå för dyra just nu.... suck.... ;-)

   
Min favorit hood i vinter (jag har den i svart) från Juicy Couture och min favorit sjal från Falierio Sarti kan också klickas hem till nedsatt pris hos Youheshe.  Och du hittar super söta barnkläder på rea hos min favvis: How to kiss a frog.

Det kryllar av salg även på nettbutikerna och mina bästa rea-shopping tips är den danska butiken  YOUHESHE som selger de flesta av mina favorit märken och HOWTOKISSAFROG som selger de finaste barnkläderna !

Happy shopping ! :-)


Kommentarer
Postat av: Felicia (Amerikansk Fotbollsfru)

Ja de där reorna är förrädiska=)

Men de vanliga reorna på Hm, Gina osv har bara tråkigt kvar, så där går jag aldrig=)

Postat av: Amanda

Å, vilken fin kofta! Älskar rosetterna =)

2009-01-05 @ 14:28:18
URL: http://amandel.blogg.se/
Postat av: Guri

Hei :)

Synes sjalet ditt fra Faliero Sarti er så lekkert ! Vet du vilken av typene de har hos YouHeShe som er likt til ditt ?

2009-01-05 @ 17:02:02
Postat av: Rebecka

http://www.salejuicycouture.com/ har du testat att beställa kläder nån gång därifrån? jag funderara på det, vill se om nån har gjort det (a) fin juicy kofta!<3 svara gärna på min blogg om jag glömmer kolla in här igen ;D<3

2010-04-28 @ 13:21:19
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91