Happy fredagskväll !


Ikea blev så nära Sverige jag kom idag så nu har vi i alla fall köttbullar i frysen :-)

Nu lagas det indisk middag här och jag njuter ett glas vitt och undrar nyfiket hur det kommer att gå i kvällens Let´s Dance? Har du redan någon som du hoppas ska vinna? Jag gillar Laila Bagge som person så henne håller jag ena tummen för och den andra på Magdalena Graaf för hon verkar så otroligt sympatisk och söt. Men vi får väl se vem som kan dansa bäst innan vi utser någon favvis ;-)


Oss på väg hem ikväll.

Jag & Johanna tittade in på H&M på vägen hem och där hade det kommit SÅ mycket fina vårnyheter med Hello Kitty att vi blev helt lyriska :-) Några små saker fick följa med oss hem så jag ska visa er senare.

Önskar dig en underbar kväll !


Kommentarer
Postat av: KarolinaN

Gokväll! Mååååste bara tipsa om en ursöt kofta (om du inte redan köpt den så klart). Den är ljusrosa och har vita små Kitty runt i "nederkant". Känner jag dig rätt så är den säkert redan inköpt:) Nu är det dags för dans på fyran! Kram!

2009-01-09 @ 20:03:52
Postat av: Marie

ÅH vad härligt det låter. Nyfiken på vilket vitt vin du dricker....alltid kul att höra vad andra dricker och få lite tips :-)

Hoppas ni har en underbar fredagkväll

Kram

2009-01-09 @ 20:17:19
Postat av: karin

åh,rösta på världens bästa morgan han gick i min pararellklass,kram

2009-01-09 @ 21:51:59
Postat av: åsa

å, jag vil lse hello kitty :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91