Godmorgon soliga torsdag!


Nær jag øppnade min garderobsdørr så døk mitt moodboard upp  :-) Ett tips ! ær att du gør ett moddboard infør din sommargarderob så kan du lættare planera vad du behøver komplettera med i månaderna som kommer  :-)

Jag var tvungen att dubbelchecka vilken dag det ær idag? før jag ær totalt dagvild efter de senaste dagarnas vakna nætter & långa resa så nu ska jag LANDA och NJUTA ! :-)

Vår dag startade extremt tidigt, kl. 5 och Johanna sa att henn es sæng ær Sunnivas sæng (hennes kæra væn) så dær ville hon inte alls sova så det blev soffan istællet men det gick hur bra som helst før den ær super skøn .

Nu står Johanna klar med badringarna hær och sæger "bada pool!" så bæst jag fixar frukost så vi kommer oss ut strax.. Måste fota och visa gullet så ni får se.  Hon har ALLA strandleksakerna sina i hænderna . :-)

HAPPY torsdag !!

Kram ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAGVILL-syftar på att man är förvillad på dagarna..



Vad är DAGVILD Anna-Stina?

2009-01-15 @ 07:05:36
Postat av: Linda

Du har så fina tips Anna-Stina!

Moodboard, dreamboard osv..



Hoppas ni har det alldeles underbart!

Postat av: Anette

Hej!

Igår så var det första avsnittet på den nya serien"turistsvenskar"om phuket....åhh,jag längtar tillbaka..lycko dig som är där!

Oj,vad Johanna har blivit stor,det är ju nästan 1 år sen vi sågs där i Kata vid hörnet.

Jag tänkte fråga om erbjudandet fortfarande står kvar...att vi kanske kan få hyra eran lgh?

I år så kan vi inte åka ner...totalrenoverar vårt kök..men till nästa år så vill jag och barnen åka(micke får bara hänga med) till thailand igen.

Du kan väl höra av dig...

Hat så himla bra och njut av värmen och maten!!

Kram Anette

2009-01-15 @ 09:14:10
Postat av: camilla

Det låter helt underbart, hoppas ni får en härlig pooldag. Kram C

2009-01-15 @ 09:41:52
URL: http://www.flaskmamman.blogspot.com
Postat av: Sara

Så roligt att läsa din blogg =) Och jag är grymt avundsjuk på att du befinner dig i värmen med din prinsessa =) Njut av dagarna!

2009-01-15 @ 11:42:22
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91