Lyxig mammastund.


Lyxigt skön stund !

Phuket kl.15.10, tisdag em. Sitter på verandan och njuter av ljudet till Johanna som leker med mormor i poolen.

Jag såg inte riktigt klok ut på tårna då vi ankom Phuket så i lördags då vi tog badbussen till Kata Noi Beach (första dagen på beachen) så gick jag raka vägen till första bästa ställe som hade pedikyr och det underbara här nere är att det kryllar av sånna ställen så jag behövde inte gå långt.


Johanna sover gott inne i aircondition & jag fixar tårna = win / win situation ;-)

Efter ca 45 min och -200 bath i resekassan (galet billigt ! (ca 40 kr) ) så hade jag franskmanikyr på tårna och Johanna vaknade precis då jag var klar = perfekt tajming !

Men det var kanske inte så smidigt av mig att gå ner till beachen en stund senare.... kan väl säga så mycket som att jag har sand på tårna 24 hours nu ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni ser ut att ha det helt underbart! Ta vara på tiden och njut i fulla drag ;-)

Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Sofie-

Tusen tack ! :) Njut dagarna du också ! Kram :)

2009-01-20 @ 10:43:06
Postat av: fruhelle

Tänk vad härligt att ha råd till denna lyx varje dag synd att det är mer man vill hinna med ...

2009-01-20 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91