Dagens muffins.


Vi bakade muffins på morgon och Johanna tycker att det är så kul att hjälpa till med sin egna lilla visp från Ikea. Som ni ser så kör vi easy way på bakningen = färdig mix :-)

Johanna har sovit rekord lång nap hemma i soffan (hon är lite förkyld så hon var extra trött) och jag har varit ute och fixat jobbärenden + privata ärenden idag men jag får säga som Julia Roberts i Pretty Woman: "Bíg misstake ! Huge !" för oh my vad det kryllade av människor precis över allt.  Det var extrema köer t.o.m. i den minsta lilla blomsterbutiken så jag fick inte gjort allt jag planerat så det är tur att det kommer en måndag också före vi hoppar på flyget ;-)


Mitt hjärta visar fram dagens outfit. Ny bikini från H&M utanpå body & stumpbyxor. Kanske en ny trend för beach -09?


Kommentarer
Postat av: älinpälin.

sööt!! Fast din dotter va inte först med den nya trenden, jag kör med det dag in och dag ut. ;D

Postat av: Johanna

En fråga; varför gör du inte egna muffins, från scratch, istf att använda en färdigsmet med massa tillsatser. För Johannas skull, om inte annat. Det är ju inget svårt, om man säger så. Inte svårare än färdigsmet.

2009-01-10 @ 17:41:06
Postat av: Ulrica

Bikinin är ju så söt, min dotter har den oxå! Och behöver du ett muffinsrecept "to die for" så hojta bara till... jag har ett som aldrig misslyckas ;-)

2009-01-10 @ 18:17:04
Postat av: Kari/Hestia

For et sammentreff! Min absolutte yndlingskommentar fra film....på min bursdag :o)

Håper du har en deilig helg



-klem-

2009-01-10 @ 18:41:47
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: Therese

Ulrica: Om Anna-Stina inte hojtar till så vill jag ändå gärna ha receptet, lät ju väldigt bra! ;)

2009-01-10 @ 19:16:15
Postat av: Lovisa

Färdiga mixar är så smidigt! :)

2009-01-10 @ 20:16:17
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh så gott!

2009-01-10 @ 20:47:58
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Em

Fått intrycket att du skulle vara väldigt huslig, men vad ser jag här färdig mix på muffins! =P Hoppas det smakade iaf. Trevlig kväll /Em

2009-01-11 @ 18:22:26
Postat av: Emma

Hejsan, du jag är en bak-tokig tjej och jag undrar vart du hittar dina muffinsformar med rullad kant ifrån? Har letat mig fördärvad efter sådana..



/Emma

2009-01-13 @ 00:00:55
Postat av: Madeleine

Ser mysigt ut ;-) Jättefin blogg!!!

2009-01-13 @ 18:58:14
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91