Vaken !


Bilden är från en kväll i Phuket men jag ser ut så här just nu också för den här sköna morgonrocken åker på varje kväll och hårbandet från H&M är perfekt när ansiktet ska tvättas.

Johannas nya kvällsrutin är att hon lägger sig ca kl. 19 och i kväll sov vi båda gott ca kl. 20....zzzzz.... Helt hopplöst för jag hade verkligen MASSOR jag planerat att göra ïkväll. Men, men, bara att gilla läget och tydligen så behöver kroppen sin sömn :-)

Nu är jag i alla fall vaken och blev lite pigg då jag såg vad klockan är för jag tyckte att JIG sa att klockan var 01.30 då han väckte mig  men så var den ju bara 23.30. Fast jag ska strax lägga mig så att jag är pigg imorgon.  Johanna sover föresten i soffan, det blev tydligen en ny grej efter Thailand (där hon sov i soffan...) , men viktigast är att hon sover gott så vi får jobba på hennes comeback i sitt rum , i sin säng, till helgen.

Hoppas att du har en mysig kväll !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91