Lovely cover !


Lovely cover.  (bild från People).

Phuket kl. 00.05, natt mot lördag (= melodifestivalen !!)

Jag vet inte om detta är ett nytt nr som är på väg ut i butik ? eller om det redan står i tidningshyllorna hos Narvesen / Pressbyrån ? Det enda jag vet är att det är ett riktigt SNYGGT cover ! Rosa + SJP = kan det bli bättre ? ;-)  Detta måste köpas när jag ser det !

Uppdatering: det är MARS månads snygga cover och här är en bild ur intervjun med Sarah Jessica Parker:


Gillar bilden !

Ååå vad jag LÄNGTAR till nästa film kommer ! :-)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Har du sett att din vän prinsessan fått en flicka idag

Postat av: Katarina

Guud, de har ju fullkomligt retuscherat sönder hennes omslagsbild, man ser ju knappt att det är hon!

2009-02-06 @ 18:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91