Odd Molly news hos Daisy.


Ha, ha allvarligare än allvarlig ser jag ut ;) Vi hade kort med tid och var jobb-fokuserade så kläderna ur kollektionen provades i raket fart med syfte att se passform / snitt.  Jag ÄLSKAR att denna topp har fickor!

Phuket kl.00.20, natt mot måndag.

Som ni kanske kommer ihåg så var jag med som assistent vid inköp av Odd Molly´s s/s -10 kollektion och nu finns den lilla pre-spring kollektionen hos
Daisy på Vinderen så missa inte det ! 

På bilderna provar jag ett par av mina favoriter ur kollektionen som jag beställt till mig själv så kanske JIG har med sig dem då han kommer ner? Vore lovely ! :)


Fin tunika att förgylla julen med.


Klänningen i rött passar perfekt till glögg-mys ! (och i blått är den lovely till våren...).

Jag tycker att OddMolly´s kollektioner bara blir finare och finare. Imponerad är jag ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei,

Ser ut til å være en herlig ferie! Har virkelig fått lyst til å reise til Thailand. Lurte på hvor man får kjøpt Mateus servise i Oslo? Og er det billigere i Sverige, I tilfelle er det noen butikk i nærheten av Nordby senteret som selger? Ha det fortsatt fint og nyt sola litt for oss også. Lekre klær!! Klem



2009-12-06 @ 18:59:53
Postat av: ubeauty

Hej fin blogg du har =)



Besök min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Anonym-

Jag tycker absolut att du ska resa till Thailand for här är helt fantastiskt! :) Mateus hittar du hos R.O.O.M. og Hilmers Hus i Oslo. (störst urval har de på R.O.O.M.). Priset är ca 20% lägre i Sverige pga valutan. Jag anar tyvärr inte om det är någon vid gränsen som selger Matues? Checka förhandlarlista på deras nettsida eller ring dem och fråga ! (www.mateus.se) Trevlig kväll! Klem ! :)

2009-12-06 @ 19:31:45
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Hej AnnaStina



Men guuud vad fina kläder! Odd Molly har verkligen det där lilla speciella, så himla duktiga! Älskar också deras kläder :-) Men inte plånboken tyvärr, haha. Men du var verkligen jättefin i båda av dina favoriter! Jätte bra val :-)



Hoppas ni njuter av er vistelse, det ser hur skönt ut som helst på bilderna. Hade gärna bytt plats ;-P



Ta hand om er tjejer! // Kramar Sandra J



2009-12-06 @ 19:38:15
Postat av: Sessan ☆

Å herre min så snyggt!!! Jag gillar långt ifrån allt till Odd Molly, men du har verkligen plockat fram ljuvliga Favoriter.



Gahhh... Jag får skriva dom till mina drömmar....



Ha det helt ljuvligt min sköna

2009-12-06 @ 19:56:54
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: camillay

Hej vännen!



Gud vad mysigt det ser ut på bilderna, längtar verkligen efter vår resa:-)

Jisses, vilken diskussion. Strunt i dem, sträck på dig, du är ju fantastisk och en på miljonen:-)

Njut, mys och bara ta hand om varandra...Här är det MÖRKT och regnigt..



Kram Camilla

2009-12-06 @ 20:11:17
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Sandra J-

Tusen tack för din trevliga kommentar ! :) Ja, vi har det verkligen helt underbart här i vårt paradis och vi njuter dagarna till max. Och jag håller med dig om att Odd Molly har det där lilla extra... gillar att de kör sin helt egen stil ! (och ja, kläderna har blivit dyrare pga att hon jobbar med dyrare material som tex silke. Men ! alla plagg som är i bomull har snällare prislappar). Trevlig kväll! Kram ! :)



Sessan & Prinsessan-

Du får skriva upp dem på önskelistan till tomten söta du ;) Önskar dig en fantastisk vecka fylld av mys & solsken! Kram! :)

2009-12-06 @ 20:15:37
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

CamillaY-

Kära vän! Tusen miljoner TACK för fina ord. De värmer och lyser upp! :) Jag hoppas att jag ska ha möjlighet att resa ner igen i februari för jag vill sååå gärna vara här då ni är här... så håll tummarna ! (jobbet blir avgörande) Önskar dig en super mysig adventskväll och en härlig start på veckan imorgon! Glad jag har dig i mitt liv! Kramar! :) (hälsa familjen!)

2009-12-06 @ 20:19:24
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh tunikan du har på dig i rött är verkligen to die for! Får nog undersöka var jag kan hitta den i stan och skicka dit mannen för ett litet julklappsinköp.



Blir lite avundsjuk över dina bilder på era lata dagar på stranden. Så underbart att bara koppla av, slappa, strosa iväg för att äta gott och bara må bra! Det är du verkligen väl värd. Ta det så lugnt du bara kan. Stor kram, Lotta

2009-12-06 @ 20:21:28
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Karin - AlicesMamma

Vilka godingar! Och vilket drömjobb du har :) Håller med om att kläderna verkligen bara blir bättre och bättre! Synd att de gräver så stora hål i plånboken bara :/



Sov gott i värmen, här hemma i Dalarna slaskar december fram, kylan och snön är som bortblåst...

Kramar!

2009-12-06 @ 20:58:04
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker nog som flera Odd Molly bloggar oxå sagt, att denna prespring kollektion inte är något vidare. Första blusen liknade någon vid en KappAhl blus och jag håller med. Då hade den kostat max 299 kr dessutom! :(



Dessa plagg är i bomull, ej sidenblandning, och de jättehöga priserna känns helt omotiverade.

2009-12-07 @ 12:37:39
Postat av: Cissi

Gillar inte alls deas kläder :(

2009-12-07 @ 14:48:58
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Elise

Va roligt att du just visade dessa plagg från Odd Molly! Jag bloggade om dom häromdagen och visade kort på mig själv! Bara älskar tunikan =)

www.stuket.se



Vore verkligen jätte kul om du kikade in!

Kram Elise

2009-12-07 @ 21:08:56
Postat av: Viktoria

Guuu vad söt tunikan var på den näst sista bilden! Man blir ju inte liiite sugen på den och mina tankar faller direkt till att han den på sig när man julbakar en massa gott. Riktigt fin!

2009-12-07 @ 21:47:12
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Du är så himla fin i båda tunikorna, jag köpte faktiskt den översta efter att ha sett dig i den. Den hade jag inte tänkt shoppa men den är som en karamell. Den andra långärmade ska jag få av tomten ;0)



Ha en härlig advent!



~Ingrid

2009-12-08 @ 18:33:13
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: A

Du måste ha ett underbart jobb ändå :)

2009-12-09 @ 19:57:52
URL: http://egentligatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91