Godnattkram!


Vi åt en trevlig middag i poolbaren på resorten tillsammans med Harald, Bente & Roar. (Jag älskar att slippa laga mat då vi är här nere ! )

Phuket kl. 01.10, natt mot tisdag.

Ooops, jag vaknade nyss (somnade vid sidan om Johanna...) och eftersom det finns risk för att jag blir sittande uppe (tycker ju att det är så kul att blogga..) så måste jag forsöka skärpa mig och gå och lägga mig a.s.a.p. så att jag får vakna piggare imorgon för idag har jag slagit rekord i trötthet... zzz...


Tidigare i kväll så klädde jag och Johanna julgranen. Jag knöt fast alla kuler med silkesband och Johanna hängde upp alla "sjöstjärnor". Hjärtat tyckte att det var sååå kul !  (Imorgon ska jag se efter en fin korg / kruka att ställa granen i.)  Julgran + pynt köpte vi på Central Festival då vi firade julen här -07.

Det blev föresten ingen tur till Phuket town idag, istället blev det en jobb & lek-dag hemma, men imorgon satsar vi på både beach & shopping. Också funderar jag på att boka in en natt uppe hos Lollo & Bernie i veckan eftersom Johanna pratar så mycket om dem.... Vi får väl se vad vi hinner med innan vi får besök till helgen.

Nej, bäst jag går och lägger mig nu. Önskar dig en riktigt MYSIG kväll ! Jag kommer tillbaka starkare & piggare imorgon så ses då ! :)

GoDnAtTkLeM!♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är så mysigt att läsa om er = )

Postat av: kickan34

va mysigt med gran i thailand. för de e där ni e nu va?! .) Och härliga bilder ovanför detta inlägg! :D :D Kram

2009-12-09 @ 05:03:56
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91