Sunwing Resort Kamala, del 2. !


'

Här har vi precis landat i show-baren (torsdag kväll, Sunwing Resort) och vi sitter och väntar på björnarna m.fl.

Phuket kl.21.00, tisdag kväll.

Efter en god middag i poolbaren här på resorten somnade mitt hjärta bums! då vi kom upp på rummet så nu passar jag på att blogga innan jag också somnar ;)  Ska försöka lägga mig hyfsad tid idag for imorgonbitti är planen att vi ska åka upp till flygplatsen och möta upp JIG.

Nu ska ni få  fortsättningen på vår underbara dag på den nyöppnade
SunwingResorten i Kamala. (del 1 av denna dag hittar du om du klickar HÄR).

En av saker jag gillar allra BÄST med Sunwings koncept är de aktiviteter som äger rum på kvällen. Det startar med show för barnen kl.19.00, fortsätter med MiniDisco kl. 19.30, sen är det en paus fram till kl. 21.00 då "vuxen-showen" drar igång och denna gång var det ABBA (we like!!).


Här har vi fått sällskap av sötaste Tvättis i soffan på "Meet and greet with the bears" som drar igång 15 min innan själva showen startar.

Det var STORT för Johanna att sitta så nära sina favoriter "Björnarna" för det har hon inte vågat tidigare... så vem vet, nästa gång kanske de t.o.m. får en kram?! ;)


Isidor kom också fram och hälsade innan showen drog igång.

Efter "The bears Melodi Grand Prix" så fortsatte Johannas kväll med ett efterlängtad Mini-Disco.


Johanna dansade för fullt och Mini-Discot gästades, till hennes stora glädje, av av både Lollo & Bernie.


Efter dansen åt vi en god middag i restaurang La Tasca (tyvärr blev bilden väldigt mörk.. ) innan det var dags för kvällens sista happening...


Kvällen avslutades med att Johanna låg på sköna kuddar och tittade på showen "ABBA Thank you for the music", eller ja, alltså hon såg en stund, och sen somnade hon sött efter en händelserik & KUL dag :)

Jag var glad att jag hade beställt taxi hem kl.21.30 för det var bara ca 2 min efter att Johanna somnat ;) 

Det var fantastiskt kul att vi fick möjligheten att besöka Ving´s alldelens splitter-nya Sunwing Resort och hit åker vi gärna tillbaka en annan gång !





Kommentarer
Postat av: Sandra

Johanna ser jätteröd ut, är hon bränd? Sätt på henne keps och solskyddsdräkt på stranden, inte bra att ha henne i baddräkt, solkräm hjälper inte som dräkten.

2009-12-15 @ 20:26:44
Postat av: Mia

Hej där borta i värmen.

Jag såg dina bilder från nyöppnade resorten:-) Blev kär! Är det så bra som du skriver? Vi är nämligen ett glatt gäng som bokade resa till kamala beach i februari till kamala beach hotell. Men nu käner ju jag att jag hellre vill bo på det nyöppnade, är det värt allt krångel att ringa till ving o försöka byta hotell? Vi är 9pers:-)

kramar från ett snöigt Sverige

2009-12-15 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91