Johannas kväll.


Mitt älskade hjärta.

Phuket kl.02, natt mot onsdag.

Efter beach och en soft eftermiddag hemma så tog vi en tur in till Phuket Town och då vi kom tillbaka blev det en supertrevlig kväll i poolbaren (restaurangen här på resorten).  Johanna träffade sin kompis Dao för första gången sedan vi kom hit och det var helt fantastiskt att se hur de 2 vännerna lyste som små solar då de såg varandra :)


Johanna tillsammans med sin söta van Dao och hennes mamma (till höger) och moster. Daos mamma jobbar i receptionen här på resorten och hon strålar alltid.


Friends.


Johanna fick en present. En söt docka som sprattlar med benen och sjunger.  (Thank you so much for the qute gift! Johanna is sleeping with the doll in her bed tonight ;) and she look forward to play woth Dao on saturday! :)


Johanna & Dao sprang runt och lekte med sina dockor heela kvällen och plötsligt var de inne och hälsade på hos Roar. Jag älskar att vi har så fina grannar här nere !

När girlsen lekte (detta var verkligen Johannas kväll, hon hade riktigt, riktigt KUL!)  så åt jag den godaste chicken with red curry som jag någonsin ätit också hade jag trevligt sällskap av Harald & Bente + Maud & Bao.

Livet här i Thailand är bara sååå skönt.   I love it ! :)

P.S till Fru Svensson (D8): tusen miljoner TACK för att du erbjuder dig att handla till mig. Otroligt snällt! Kanske du kan köpa med senaste nr av magasinerna Lantliv & Chic ? Trevlig resa!


SwEeT dReAms ! ♥


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ni verkar ha helt fantastiska dagar! Vilken underbar lyx att ha ett eget boende att åka till i Thailand.

Jag har inte läst några kommentarer men har förstått på dina inlägg ungefär vad som stör en del.

Var stolt och lycklig över att du är stark nog att gå din egen väg och inte måste ha JIG med dig på allt du gör.



Njut och må bra, livet blir vad man gör det till. :)

Och tack för en härlig blogg!

2009-12-08 @ 21:09:52
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Ulrika-

Tusen TACK för din trevliga kommentar och FINA ord! :) Ja, jag är nog ovanligt självständig har jag upptäckt... Önskar dig en fantastisk vecka! Kram! :)

Postat av: Birgitte

som dere koser dere! nyt det! :)

2009-12-08 @ 21:36:55
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men vilka söta små tjejer. Vad roligt att de kommer ihåg varandra och har roligt ihop. Fantastiskt när vänskap går över språk, det är ju så enkelt för barn, man önskar att det vore lika lätt för oss vuxna, synd att vi gör det svårt för oss.

Ha en underbar onsdag. Kram, Lotta

2009-12-08 @ 22:12:41
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Pethra i Göteborg

Men så söta de är. :o)

2009-12-08 @ 22:13:39
Postat av: Anna

Så otroligt SÖT Johanna är!! Det syns att hon trivs och har superkul även om jag inte känner henne :) /Anna

2009-12-09 @ 00:05:44
URL: http://sagtogjort.blogspot.com/
Postat av: Jenilita in Detroit

Hejsan!



Hoppas ni har lite julstämning där nere trotts den härliga värmen!



Bamsekram

2009-12-09 @ 03:12:21
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Annas inspiration

Hej hej!



Åh vad ni har det underbart,

njut så mycket ni bara orkar.

Johanna är en riktig sötis.



Kramar från ett grått småland

2009-12-09 @ 09:42:51
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Måste titta in i din blogg för at få se underbara solbilder :-)!!



i stockholm är det bara olika nyanser av grått och att det finns en annan värld förtrångs i det gråa!



Underbart för dig o Johanna och fö din övriga familj att få sol och värme i stället!



Njut !

2009-12-09 @ 10:44:25
Postat av: Mimmi (igen)

Läste lite om kommentarer och att inte JIG är med er hela tiden. Kom då att tänka på det här.



För några år sedan så var mamman till en av mina söners kompisar i USA hos sin familj utan barn och man. Jaha tänkte jag.

När hon kom hem så kommentarade hon till mig att de skulle inte skiljas. En tanke som inte ens flygit genom mitt huvud men tydligen hos andra.

Så för mig är det en självklarhet att man gör och skall göra saker var för sig.



Så njut av att ni kan göra det!

2009-12-09 @ 10:49:56
Postat av: CecilieBJ

gøy at dere koser dere sånn. idylliske bilder fra stranden også :)

vi er for tiden på kamala beach med vår baby - har vært her 2 uker og skal være en uke til. nydelig :)

kos dere videre.

syns du er kul som drar m J alene - you go girl!!

varm klemmis fra cecilie.

2009-12-09 @ 10:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91