Interiör inspiration !


Jag gillar bilden på väggen bak soffan.

Jag vet, jag ska lägga mig ;) men först bjuder jag på ett inspierande hem som jag hittat hos
SkönaHem.


Snygg stilmix.


En klädd säng-gavel ger ett soft & fint intryck.


Arvegods + nytt = snyggt.


Vackert med många fönster och jag är svag för kristallkronor...

Här i Phuket finns en riktigt BRA bokhandel där jag alltid brukar hitta härligt inspirerande interiörböcker så jag ser fram emot att ta en tur dit snart (kanske imorgon?). Interiörböcker är perfekta "coffee table books".


Kommentarer
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilka underbara bilder, vilket hem! När kan man flytta in? Nu är det strax dags för sängen, tanken är en tidig kväll i alla fall.

Hoppas att ni har det riktigt bra. Stor klem, Lotta

Postat av: dess

gud va snyggt.

2009-12-07 @ 20:56:56
URL: http://dullys.blogg.se/
Postat av: Lina

Oh yes - jättesnyggt! Tycker om när man kan blanda gammalt med nytt.

2009-12-07 @ 23:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91