Godmorgon fredag !


TUSEN MILJONER TACK för alla fina kommentarer jag fick i mitt förra inlägg. You make me HAPPY!!!

Phuket kl.07.45, fredag morgon. Soool & redan +28 grader..

Godmorgon mina bloggvänner!
F Ö R L Å T min frånvaro igår. Det blev lite brådis på morgon (som alltid då vi 2 girls ska iväg ;) och sen, då vi kom hem, så somnade jag vid pc´n då jag satte mig för att blogga så jag kröp ner i sängen istället och somnade som en stock !  Har sovit super gott fram till kl. 07 då hjärtat kickade igång den här nya soliga dagen :)

Precis som ni gissat så var vi och besökte Johannas favoriter Lollo, Bernie & Woodie + björnarna igår på Ving´s helg nyöppnade
SunwingKamala resort. Men mer om det i nästa inlägg !


Dagens väder: Phuket bjuder på en STRÅLANDE dag och det är bara helt ljuvligt att gå ut på verandan på morgon och känna värmen för man glömmer nästan bort den då man är inne i ac´n.


Gårdagens: klänning / kjole från Blue, bikini shoppad på en bazaar i Kata (för 60 kr) och väska från Lexington.

Miljoner TACK för alla kommentarer jag fått ang. att jag är less på person X. Jag är RÖRD och otroligt GLAD över att jag har så måååååånga helt fantastiska tjejer & killar som läsar min blogg och som tar sig tid att skriva så mycket fint till mig. Ni gör mig varm i hjärtat och ni inspirerar mig att blogga ÄNNU mer !  :)  Majoriteten av er tycker att jag ska blocka personen i fråga så så får det bli (måste bara få hjälp till det för jag anar inte hur man gör... ? vet bara att det går.)  också får vi hoppas att det gör att vi får ha denna feelgood oas ifred ! :)

Önskar dig en dag fylld av solsken & skratt !

KrAm! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Anna-Stina!



Är ofta inne hos dig och blir inspirerad och upppiggad. Tyvärr är jag dålig med att kommentera, men nu när jag gör det vill jag passa på att säga tack för all positiv energi du förmedlar!



Måste också säga att du är jättefin i håret på bilden ovan och Lexington-väskan var ju bara för snygg!



Ha det bra och kram på dig!

2009-12-11 @ 05:54:17
Postat av: Josefine

Vännen min självlkart ska du blocka puckot!



Önskar er en FAB dag och jag kan självklart hjälpa dig att blocka. Annars kopierar du ipadressen ( den ser du då du är inne i admin på dina kommentarer) och klistrar in den där du blockerar ipadresser. Nu har jag inte blogg.se längre men tror det är under säkerhet eller inställningar! Maila Roland!



Puss & KRAM!

Postat av: Filippa - blivande mamma

Hoppas ni har en underbar dag! :)



Du har semester, hoppa över bloggen och njut! Kramar

2009-12-11 @ 10:02:31
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Monica

Åj...så brun du var blitt;) Utrolig fin kjole og flott hår...og flott dame;)) Ha en fin dag!

2009-12-11 @ 10:42:52
Postat av: Åsa

ÅÅÅÅÅ vilken fin klänning och du ser ju ut som en pepparkaka så brun :) Ha en fortsatt underbar semester!

2009-12-11 @ 11:07:37
Postat av: Linda

Blocka låter som en jättebra ide! Önskar er en fortsatt trevlig dag!

2009-12-11 @ 12:55:19
Postat av: Annas inspiration

Åh vad FIIIN du är,

så underbart att få gå sommarklädd.



stor kram

2009-12-11 @ 16:12:26
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Nina

Första gången jag kommenterar men har tänkt på det länge - du och din blogg bjuder på så mycket positiv energi, det är verkligen härligt! Man blir så glad av att läsa det du skriver och jag önskar dig och din familj allt gott!

Trevlig helg och njut av det vackra Thailand!

2009-12-11 @ 16:53:14
Postat av: Stina

Du har verkligen fått en fin "bränna" redan! Härligt! Själv sitter man här blek i ett snöfritt (!?) Luleå, behöver jag säga att jag gärna skulle vilja byta med dig?! ; )

2009-12-11 @ 21:56:41
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vad vacker du är med håret nersläppt, ser riktigt semestrigt ut. Kram Lotta

2009-12-12 @ 10:32:07
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91