Glad 4:e advent från Sunwing Bangtao!


Dagens badflickor.

Sunwing Bangtao kl. 23.15, söndag kväll.

Mina kära vänner! Förlåt dagens ovanligt sena bloggning. På morgon bokade vi plötsligt in oss en natt uppe på Sunwing Resot & Spa i Bangtao och kl. 12 ankom vi denna oas för en liten "mini-semester"! :)

Vi blir här fram till imorgon (måndag) kväll och sen åker vi tillbaka hem till Chalong igen. Johanna är sååå GLAD över att träffa björnarna + Lollo & Bernie och vi har haft en l.o.v.e.l.y dag vid poolen + en riktigt trevlig kväll med middag, show, minidisco etc.


A room with a very nice view.... (jag älskar mixen av pool & havs utsikt!)


Här pärlar Johanna ett armband på MiniLand som jag fick i present. Jag kommer att ha på mig det varje dag :)


Hej och hå, gungar på !  (vi leker på MiniLand).


After Beach kl.16.00.  I show-teamet kände vi igen en kille då vi var här för ett par veckor sedan och mycket riktigt: det var duktiga Rasmus som jobbade på Sunwing Cala Bona då vi var på Mallis i september!  :)


Bangtao beach i eftermiddag. Så här glad har Johanna varit hela dagen lång! :)  (eller ja, i alla fall fram till att hon blev trottis efter minidiscot ;)


Kl. 19.30. Johanna dansar MiniDisco ! (hon ä.l.s.k.a.r det !)


Discot toppade sig då både Lollo & Bernie dök upp på scen.


Efter minidiscot åt vi en god middag och sen somnade vår lilla prinsessa sött så då passade the parents på att ta en drink + titta på 21.00 showen som var "Back to the 90´s ikväll".  (oh yes, min fina klänning från Hoss har gått sönder på ärmen.. måste lagas a.s.a.p. ;)

Jag hoppas att du har en riktigt MYSIG 4:e advent och att du är lycklig!  Vi ses igen imorgon för nu ska jag krypa ner i sköna sängen och njuta en hotellnatt.

KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Ser alldeles härligt ut, dit har vi funderat på att åka. Hoppas att ni får en härlig dag imorgon också. Sov så gott, kram Lotta

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Lotta-

Jag kan varmt rekommendera en tur hit. Resorten är fantastisk och den har allt en barnfamilj kan önska sig :) Önskar dig en riktigt mysig kväll! Kram! :)

2009-12-20 @ 17:38:50
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt att se vårt hotell igen, vi bodde där deras första öppna säsong, vintern 06.

Testa La Tascas kycklingpizza, sååå god! ;-) Och nere på stranden vid lunch kommer världens bästa försäljare, så trevlig.

2009-12-20 @ 17:39:04
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Johanna-

Tack för pizza tipset! Testar kanske den imorgon :) Ja, den damen som selger på stranden är verkligen one-of-a-kind ;) Jag tittade förbi henne senast idag. Njut din kväll ! Kram ! :)

2009-12-20 @ 17:41:10
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Deno

Sweet!



Ny dansvideo : http://www.youtube.com/watch?v=S1FUMVP-9QM

2009-12-20 @ 18:08:16
URL: http://cwalk.blogg.se/
Postat av: Anna

Härliga bilder på en happy family :) Jag ser att ni är lyckliga. Kraaam och ha en trevlig fjärde advent

2009-12-20 @ 18:18:28
Postat av: Lena Helmersson

Hej!

Mysiga bilder du bjuder på - tackar vi för. Vädret håller i sig - det gör det även här hemma. Inte lika kallt dock, men mycket snö. Jag och mina barn har varit på Uppsalas stora torg i dag och lyssnat till Idolerna Eddie, Rabih och suveräne Calle! Helt galet mycket folk i kylan, men klart man vill lyssna till Calle. Han släpper förresten en egen skiva på onsdag! Säkert bra.

Njut vidare av paradiset och jag fortsätter att inspireras av dig!

Kram,

Lena i Uppsala

2009-12-20 @ 18:30:09
Postat av: Mingar

Underbara bilder som strålar av lycka och glädje! Tack för att du delar med dig av dina upplevelser till oss som är i 'snöiga Norden' :)

2009-12-20 @ 19:59:24
Postat av: kristina

Underbara härliga bilder, Tänkte att du nog inte trodde för några år sen att du skulle ha en sån fin dotter och skulle leva i den värld hon är i. Visst är livet fullt av överaksningar till oss. Njut av denna härliga tid snart är hon stor. Vädret hos oss är snö och kallt men så vackert. kan ändå inte låta bli att längta till Thailand. Men om inget kommer ivägen är vi där i mars.



Kram Kristina

2009-12-20 @ 21:31:00
Postat av: cathrine

Vad roligt att du visar bilder från Sun Wing Bang Tao. Vi åker dit nu på torsdag den 24 decemberoch stannar i 2 veckor. Det ska bli underbart med sol och värme. Barnen ser verkligen fram emot vår resa. Hur länge till blir ni i Thailand? Har du några bra shopping tips?

Kram Cathrine

2009-12-20 @ 23:12:30
Postat av: luckeboi

Kommer det en uppföljare till Titanic? Kolla in det på min blogg.

2009-12-21 @ 00:18:45
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: camilla y

Hej vännen!



Härligt att du njuter livet! Jag längtar verkligen till Thailnad, det ska bli mysigt. Nu blir det Bangtao för hela slanten:-)

Idag bär det av till Sälen och fira jul. Det ser vi fram emot, det är över 10 minus och fullt med snö i Stockholm.

Många kramar till er! Hoppas ni får en underbar jul.



Kram Camilla

2009-12-21 @ 06:56:11
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Ser ju sjukt mysigt ut! :)

2009-12-21 @ 08:27:00
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: maria från Luleå

Godmorgon Anna-Stina, vilka underbara bilder..man känner riktigt värmen slå emote en från datorn!! :)

Här vaknar vi till en riktig snöstorm, NU kommer vintern vi har längtat så mycket efter!!

Men frågan är ju om man inte hellre skulle sticka ner tårna i varm sand...

Ha en underbar dag!

Kramar

2009-12-21 @ 09:16:16
Postat av: Alexandra

Det ser ut som rummet mina svärföräldrar kunde ha bott i när vi var där på det hotellet förra året! :) Underbart hotell och underbar plats! Helt klart! Fast nu när vi åker igen på julafton så blir det inte Phuket! Krabi blir det och lite mer "backpacking" än förra gången! :) Skönt ska det bli ändå! Fast det verkar som det blir en vit ju hemma... :) KRAM

Postat av: Jonathan

Lånar sidan för att bli lite mer aktiv, besök bloggen, hjälp mig med bloggandet gott folk! Ge mig gärna tips på vad man kan blogga om på min blogg:



http://ichtus.blogg.se / 20 årig kille som planerar stort

2009-12-21 @ 10:50:24
URL: http://ichtus.blogg.se/
Postat av: Elin (Lindbladh)

Åh, jag är inne på din blogg varje dag och drömmer mig bort till värmen. Hemma i göteborg öser det ner stora flingor och alla bilar är begravda! Hoppas ni får en helt fantastiskt jul! :)

2009-12-21 @ 14:33:21
URL: http://pelly.blogg.se/
Postat av: Jane B

Hej!

Vilka bokade du hotell med? Min kompis rekommenderade Agoda (se länk), och sa att dom var dom bästa. Ska åka till Phuket i januari och behöver tips!tack för en trevlig blogg förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91