Funderingar i natten....


Vacker bild.

Jag har knappt haft igång min mobiltfn sedan vi ankom paradiset och idag var första gången jag surfade in för att checka lite news på nett och seriöst, vad är det som händer ? De nyheter jag möts av handlar om att Elin Woods mamma ska resa över till USA (det har en fet EXTRA! rubrik.. ?), att Anna Anka ska skilja sig (what?? nu fattar jag ingenting..?) att en ensam mamma söker tjej hittat kärleken (Ehh... jaha? jag har aldrig sett denna serie..) och att Katrin (fuck you right back bloggerskan) inte kan förstå hur man kan ta med sig barn på café ? (hmm..hon förstår det nog då barnet tittat ut...)

En sak kan jag då lugnt konstatera: jag har inte missat något stort ;) 

Bäst jag lägger mig nu , god natt bloggen !

NaTtAkLeM! ♥

Kommentarer
Postat av: H

Natti, väntar med spänning på din morgondag i paradiset. Det känns som man får göra en lång resa själv, när man sitter och minns alla härliga stränder och bad.

2009-12-07 @ 21:48:31
Postat av: camilla y

Hej vännen!



Det vore superkul om du fick till en resa även i feb, vi är där i tre veckor. Jag längtar verkligen:-) Det ser såååå mysigt ut.



Kram Camilla

2009-12-07 @ 22:13:22
Postat av: Jonas

Jag älskar norsk media. Speciellt då de skriver om mig å en annan bra fotograf ;))



Puss på er!



http://blikk.no/nyheter/sak.html?kat=8&id=20323

2009-12-08 @ 00:03:22
URL: http://nytorgsgatan.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Godmorgon Anna-Stina!!

Hoppas att du fått sova gott inatt, och nu är det ju redan fm hos er, så jag antar att du sitter på altanen och njuter lite sol :)

Vi åker till Phuket (Karon beach) de 2 första veckorna i februari, och jag skulle vilja åka till det där festivalområdet du skrivit om. Är det långt från Karon, och är det där du shoppar alla fina tunikor och strandklänningar???

Ha en superhärlig dag.

Kram Kram från Nilla i Uppsala!

2009-12-08 @ 05:39:28
Postat av: Linn

Hahaha, man går virkelig ikke glipp av NOENTING her... Nyt dagene i Thailand, det ser ut som om dere koser dere masse :)

2009-12-08 @ 09:10:30
URL: http://www.lillesverden.com
Postat av: S!

haha ja det är skrattretande att sådana skit rubriker få ta plats. Ja han har vänstrat men han e nog inte ensam om det. O folk skiljer sig överallt. men visst, Tiger och Anka news, de e väl mycket värt i pengar för mediafolket.

2009-12-08 @ 09:34:10
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja det är våra nyheter i ett nötskal...att det sedan är miljökonferens i Köpenhamn och annat stort ...



Ha det bra där i solen i sthlm är det någon plusgrad mörkt regnigt....

2009-12-08 @ 09:43:42
Postat av: Emmajohanna

haha, ja du missar inget om man säger så. Att förstasidorna pryds av Elin & Tiger, cafébesök utan barn & ensam mamma, ja, då förstår du hur lite som händer. haha.

kram & ha en fin dag !

2009-12-08 @ 09:49:22
Postat av: Anonym

Det ebror på VAR mans söker nyheter A-S! Du kanske tror att "Se och hör" är en nyhetstidning?



Det finns ju www.dn.se och tt`s hemsida om man vill läsa viktiga nyheter.

Men det vet ju inte du tydligen... man kunde ju inte förvänta sig det heller av någon som har shopping som största intresse.



Inte konstigt att JIG undviker ditt sällskap så mycket han kan.

2009-12-08 @ 09:50:26
Postat av: Anne

Hihihi, vilken anonym Looser =) Den fick mig faktiskt att skratta. Tack kära anonyma läsare som är så falsk, bitter och glädjelös.



Kram i solen!

Anne

2009-12-08 @ 11:47:39
Postat av: Yvonne

Ja... det är ju stora nyheter... Men det säljer nog bra. Hoppas du har det gott i värmen, Thailand hade verkligen inte varit helt fel...

2009-12-08 @ 13:35:11
Postat av: Sammy

Själv tycker jag det här med de stackars utförsäkrade cancersjuka kvinnorna är engagerande och upprörande nyheter, som jag har följt. Sedan är ju som sagt miljökonferensen minst sagt stora nyheter, där vår planets framtid avgörs.



Lite beror det nog på vilka nyheter man väljer att ta till sig. Sen tycker jag faktiskt synd om Elin, hon kan inte ha det lätt nu...

2009-12-08 @ 17:17:23
Postat av: Ingela

En ljuspunkt i hela den här Elin & Tiger historian är ju ändå Jesper Parneviks kommentarer om sin golfkollega. Snacka om 100% stöd för Elin.

you rock, jesper! hans inlägg kan du se i detta youtubeklipp:



http://www.youtube.com/watch?v=cUgingfkUdc

2009-12-08 @ 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91