Gårdagens sötnosar.


Underbar bild. Elsa ser verkligen ut som att hon undrar vad Johanna gör? :)

Igår hade vi en super mysig play-date med våra fina vänner Elsa &
Emma och Johanna hoppade upp & ner av glädje över att träffa sin vän igen efter semestern.

Vi har varit en tur down-town idag i kylan (shit! vad kallt det är, brrr....) och jag har med mig en liten "godispåse" hem som ni ska få se innehållet i senare ;)


Happy friends!


Elsa & Emma.


Nu ska jag plocka in all god mat vi varit och handlat också ska jag städa till lite här för det blir en favorit i repris play-date om en stund ! :)

Hur ska du fira in det nya året?


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jag vill önska dig/er världens bästa start på 2010, GOTT NYTT ÅR!!!



Nyårskramar från Anna

Postat av: Johanna

Du har längtat efter att få shoppa ordentligt va? ;-)

2009-12-31 @ 17:21:46
Postat av: Kttristina

Gott Nytt År!

Det har varit så kul o följa din blogg 2009, hade inte tänkt åka till Thailand 2010, MEN efter att ha sett dina härliga bilder surfar vi nu för fullt efter en resa i februari...tänk vad du inspirerar mig..

Kramar Kristina

2009-12-31 @ 19:27:55
Postat av: Stina

Haha jag tycker det ser ut som att Johanna mannekängar och Elsa funderar på vad hon ska tycka om outfiten ; ) Söta tjejjor! Kramar

2010-01-01 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91