Visning: Munthe plus Simosen kl.20.00 torsdag. Rådhuset.


Let the show begin... !

Munthes visning var också i Rådhuset (precis som B.Bazaar) och jag hade verkligen inga som helst förväntningar men blev POSITIVT överraskad! Detta var torsdagens bästa visning tycker jag :-)   (Jag sålde Munthe Plus Simonsen i min butik några år. ) Jag gillade alla stora sjalar, solbriller, den "relaxade" stilen  och alla paljett-vestar. SNYGGT !


Nästan alla modeller gick och höll i en take-away kaffe och de körde en relaxed stil med solbriller, väska på skuldern och stora sjalar. Me like !!


Jag slet med att kunna ta bra bilder på denna visning också... (dumma lampor) . När modellerna inte gick med kaffe i handen så gick de med stora hörlurar.


Här kommer Miss.Munthe ut ! (i svart i mitten). Kolla in paljettvesten till höger i bild. SUPER snygg !!!


Designern kommer alltid ut då showen är klar och alla jublar (om showen varit bra).


Jag var sååå hungrig efter showen och är man i Danmark så är en rød pølse ett "must".


Jag tog en walk hem till hotellet efter visningen... Nyhavn är bara SÅ fint !

När jag kom till rummet var jag super trött och låg och halvsov på sängen och det var SÅ nära att jag droppade sista visningen och la mig att sova istället... Men - precis då jag skulle ta på mig nattlinnet så skärpte jag till mig och gjorde mig klar för dagens sista.. ! :-)


Kommentarer
Postat av: Line

Åh, det ser så MORO ut! Er kjempemisunnelig på deg - håper du storkoser deg og nyter luksusen!



Kos deg videre!



Klem :)

2009-08-08 @ 08:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91