Välkommen festliga fredag!


Dagens tänkvärda: du skapar din egen lycka !

Å vad det känns UNDERBART med fredag idag och det känns nästan overkligt LYXIGT att det är helg igen! Den här helgen ska vi tok-mysa och SLAPPA och det ska bli helt LOVELY . Inte ett enda kalas i sikte ;-)

Johanna har börjat med en ny grej på morgonen: hon tar på sig skorna och ropar "mamma. nu går jag till dagis!" också öppnar hon ytterdörren och går ner och sätter sig i trappen och väntar på att vi ska åka. Problemet är bara att detta ofta sker då jag är nyduschad på badet = vi är inte riktigt på väg ännu ;-)  Men jag är så GLAD över att hon älskar dagis och att hon längar tid varje morgon. Det betyder mycket.


Snygga Cameron Diaz bevisar att  t-shirt, jeans och en sjal alltid är lika snyggt ! (det enkla är oftast det bästa ;-)

Idag har jag en härlig dag framför mig med plock, foto och lite mer plock... Och här kan ni föresten få en "sneak-preview" på ett av de jobb jag gjort i det
Kamille som kommer ut på måndag och som många av er som abonnerar får i posten idag / imorgon :


Missa inte den stora støvlettguiden som jag stylat i Kamille nr. 18 ! :-) Jag ska visa er "bakom kulisserna" bilder från den dagen då vi fotograferade detta en dag till veckan. I detta nummer har jag även gjort "vakre høstkjoler" på sid 49 + stjel stilen av Rachel Zoe på sid. 51. Enjoy ! :-)


Senaste nr av Kamille som kommer ut i butik på måndag. Don´t miss !

Nu ska jag köra iväg så jag önskar dig en riktigt FESTLIG fredag fylld av LYCKLIGA stunder ! och för att komma i fredags-stämning så tycker jag att du ska klicka HÄR och lyssna på en riktig partylåt :-)

P.S det här är sista helgen i augusti så njut den lite extra !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Philia

Ha,ha jag älskar den där låten!! Jag har den i I-poden när jag springer!!! Perfekt träningsmusik kan jag lova...



Ha en HÄRLIG fredag!!! Kram från P!

Postat av: molly

Det verkar som om Alex Schulman är på jakt efter att hyra lägenhet i Thailand för en månad. Tänkte på dig.

Ni hyr väl ut ibland?

2009-08-28 @ 15:46:53
Postat av: Nelly

hoppas att du/ni har en trevlig kväll. :)



kul att det går så bra för dig med kamille och kamlle och barn! :) kramkram

2009-08-28 @ 18:22:37
URL: http://www.nellyat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91