TREVLIG KVÄLL!


"Bakom kulisserna" bild från då jag stylade Støvlettguiden som ni finner i senaste nr av Kamille (kommer ut måndag). Jag fixar Johannas hår och Miriam fixar modellens  (Johanna var tillsammans med söta Bente (vår barnvakt) nästan hela dagen men gjorde oss sällskap på slutet . )

Efter en fullspäckad dag så kom jag hem igen runt kl.19 och nu lagar jag taccos och Johanna tittar på Fem myror är fler än fyra elefanter som kom i ett PAKET på posten idag från snällste mormor (tusen miljoner TACK !!) .  Det är dags för ett glas bubbel och "Kristallen" på SVT 1 strax så jag önskar dig en TREVLIG fredag kväll ! :-)



Kommentarer
Postat av: Angel

kul att se =) trevlig kväll

Postat av: Anna-Lena

Vi har oxå myst med tacos! Det är så gott och lite till alla. Nora snor all majs tex ;) En riktigt skön kväll till er! (har blivit riktigt hekta på Kamille nu sedan du började där så nu prenumererar jag. du får nämna det till cheferna och så borde du få ngn slags bonus, hehe... ;)

2009-08-28 @ 21:18:26
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Josefine

Hoppas att du svoer gott just nu! : )



Ha en bra helg, kram!

2009-08-29 @ 05:06:54
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91