Tisdagsgirls.


Dagens: topp fra Custommade (linnet som tittar fram är från Day), byxor Filippa K, väska Accessorize, solbriller Gucci och skor Clarks. Johanna har på sig tunika från Lindex , hårspännen H&M, jeans-tights H&M och skor fra Pom D´api.

SUPRICE ! vi är hemma :-)  Det har nog inte hänt på typ 3 månader att vi varit hemma så tidigt men nu så ! Orsaken till det är att Johanna är sammen med mig idag och då ska det ätas ibland ;-) jag blev tok-sugen på mjölstuvade makaroner så det fick det bli med god svensk falukorv till (den svenska falukorven är såå mycket godare än den norska).


Jag bad hon som tog förra bilden att ta bilden i helfigur men det misslyckades ;-) så därför får ni en till dä ni ser lite mer av dagens.


Johanna busar...


Min sötis är så glad i sina nya jeans att de ABSOLUT skulle på idag igen. De vet vad de vill de små ;-)

Johanna är tack och lov mest bara snuvig så imorgon blir det dagis igen. Det är ingen optimal lösning att ha med sig henne på jobb men det går och hon tyckte att det var SÅ kul att hänga med mig runt idag. 

Solen STRÅLAR fortfarande från en vackert blå himmel och nu åker skorna på igen och vi ska ut och plocka vidare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du helt glömt av att du haft en tävling med nordljus eller är jag helt koko som inte hittar vinnare ngnstans?

2009-08-18 @ 18:21:25
Postat av: AnnaStina/ Gizmolina

Självklart har jag inte glömt det. Vinnaren presenteras snart :)

Postat av: Förskollärare i Sverige

Jag bara undrar...vad gör barnen på förskolan där Johanna går,då hon ALLTID är så finklädd och ser så ren och fräch ut även efter dagens aktiviteter ???Finns det ej tillgång till ex sand och vatten som är "livsnödvändigt" för barn i förskoleåldern ,helst vid den här årstiden ?? Eller lever de på små ROSA MOLN och är bara söta ?? Barnen på vår förskola ser ej ut sådär efter dagens upptåg.Intressant att veta !

2009-08-18 @ 19:45:03
Postat av: Josefine

Vad fina ni är!



Men jag hoppas för er skull att du menade mjölKstuvade makaroner och inte mjölstuvade! : )



Kram på er sötisar!

2009-08-18 @ 20:06:04
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Sanna

Måste säga att jag är 'impad' av Johannas outfit. =) Hur fint och fräscht som helst.

2009-08-19 @ 10:32:01
URL: http://mademoisellehiver.blogg.se/
Postat av: kickan

Jag ÄLSKAR din topp! Vart finns denna att köpa... kan inte finna någon internetshop alls när jag googlar!

2009-08-19 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91