Soft dag..


Det är en kul grej att tatuera ett namn på kroppen men då är det klokt att välja ett namn som man aldrig vill ta bort.. ;-)  (säger jag som tatuerade in JIG´s initialer efter 2 veckor ;-)

Jag & Johanna chillar idag och jag bara njuter av att få pussa på henne igen efter flera dagar borta :-) 

När jag satt och bloggade på mitt hotellrum häromkvällen så spelade de plötsligt låten "real love" som är en gammal favvis men jag hittar den inte på youtube.. heter den kanske något annat? en tjej som sjunger... gammal låt.. Någon som vet vem som sjunger? och som sagt : låter heter kanske inte ens real love?.

Och vet ni,  jag hade SÅ lust att gå och göra en till tatuering i Köpenhamn men jag klarade inte att bestämma mig för vad jag skulle göra? Funderar på att skriva Johanna någonstans, eller ett J, eller en stjärna, eller.. ja, ni hör ju. Bäst att vänta till jag vet vad jag vill ha för det är inget öppet köp på en sån sak ;-)

Nu måste vi softa vidare här. Lovely ! :-)


Kommentarer
Postat av: Angel

Haha,ja liiite dubbelmoral blev det,men han kommer ju alltid va en del av ditt liv

Postat av: Kristine

Du er ei tøff dame!! Imponerende :D Ønsker deg en fin søndag. Klem!! Kjekt å følge din blogg.

2009-08-09 @ 16:01:12
Postat av: Karin - Alicesmamma

Ha ha, jag tror på ödet i såna situationer. Det är ju visserligen tufft att våga göra det när man varit gift en gång och vet att det kanske inte varar för evigt, men jag tror att du och JIG är "to the end". Ni verkar vara så himla synkade på nått sätt, ni verkar acceptera varandras liv och har säkert en förståelse för varann eftersom ni båda jobbar som ni gör. Iaf - jag tror inte du kommer att få anledning att ångra den tatoon. Men självklart ska du göra en till Johanna också! Gå till en tatuerare och låt honom/henne göra ett förslag!



Njut av lite söndagsledigt med din familj nu - du är väl snart i gasen igen, ha ha!



Kramar!

2009-08-09 @ 17:48:04
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Josefine

Menar du One Love söta? Puss och välkommen hem!!

2009-08-09 @ 19:53:26
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag är otroligt rädd för smärta och skulle nog inte klara av att tatuera mig men om det mot förmodan händer så skall jag nog ha en stjärna med ett M i (som i Melvin som min son heter). Undrar om du kan klicka i "visa hela inlägg i RSS" under dina blogginställningar, jag kan inte se dem i min läsare och får massa fel på din blogg, tror att om du klickar i det så kan jag lättare läsa (så är det i alla fall på andra blogg.se bloggar som ändrat till visa hela inlägg).

2009-08-09 @ 20:31:52
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: jessica

Kan det vara Mary J Bliges Real love du menar? Den är så underbar den låten:) Tack för en bra blogg!

2009-08-10 @ 17:17:49
Postat av: Anonym

SÅ du har verkligen tatuerat in hans initialer? :D

2009-08-12 @ 12:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91