Höst-shopping-tips!

 
H&M har verkligen mycket fint ! och klänningen till vänster blir perfekt på dagis i höst.

Imorgon öppnar dagis igen efter 3 veckors sommar-stängt och det betyder att det är dags att planera Johannas höstgarderob, så: jag surfade in hos H&M och hittade dessa söta Hello Kitty plagg som kommer passa perfekt till hjärtat.

 
Söt mössa och koftan har Kitty både fram & bak.

Johanna har verkligen blivit BRA på att leka själv och hon vill oftast att jag ska gå då jag kommer för att se vad hon gör? Idag har hon tex legat på golvet på sitt rum och "läst" böcker och sjungit sånger i en evighet. Sött !



Kommentarer
Postat av: Teresa, ung ensamstående tvåbarnsmamma

Haha, jag blir också utkörd ibland! Skillnaden är bara att mina är två stycken som gärna leker tillsammans med varandra. :-)

Postat av: Jessica

Haha, sommarlov, har Johanna ens haft ledigt? Tycket du mest har jobbat och haft det så stressigt "men älskat det" :-)

2009-08-02 @ 12:37:08
URL: http://studentmamman.blogg.se/
Postat av: Wenche

Så fine klær:)

Stina begynner snart i 2. klassen, og må ha nye klær til skolestart!

Ha en fin dag:)

Klem:)

2009-08-02 @ 13:49:53
Postat av: Annas inspiration

Vilka söta plagg, H&M har fint till både stora och små.



Härligt att lillan leker själv med,kan såklart behövas en paus då & då ;-)



kraaam

2009-08-02 @ 15:51:31
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Sagas mamma

Jag håller med dig! Mycket fint till små tjejer på HM just nu. Jag beställde från dem igår, härliga lila, petrol och gråa plagg till min tjej. Men dina fina tips gör att jag nog gör en tilläggsbeställning. :-)

2009-08-02 @ 20:25:51
Postat av: Hanne

Inte för att vara taskig, men inte konstigt att hon gillar att leka själv, det gör hon väl för jämnan då du jämt jobbar... det intrycket har jag fått.

2009-08-02 @ 21:43:34
Postat av: Åsa

Men sluta att hacka....

Jag tror nog A-S vet bäst vad hennes lilla tjej behöver för sysselsättning. Leka med mormor en hel vecka eller en barnvakt är garanterat roligare att leka med än sina föräldrar som man ser för det mesta. När jag var liten så lekte jag mycket med mormor, och så fort mamma började närma sig så tvär sluta jag o leka.Då ville jag göra annat.

Ha en underbar vecka!

2009-08-02 @ 22:51:32
Postat av: Carina

Jeg har 3 jenter og heldigvis klarer de alle å leke alene og underholde seg selv. Barn trenger ikke å aktiveres i et kjør:)



Kram

C

2009-08-03 @ 18:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91