Hej mina vänner!


OFW = Oslo Fashion Week pågår i stan men tyvärr har jag inte fått tid över till visningar. Blir kanske en i kväll... (bild från Visualize.us).

Jag sitter i fotostudion och jobbar för FULLT (jag skriver texter till ett uppdrag och fotografen fixar pics.) och idag kom jag första gången på att jag kan koppla upp mig på nett här. Vissa saker får man tänka "bättre sent än aldrig" på ;-)  (har varit här måååånga gånger sista månaderna men ej tänkt på att jag kan utnyttja tiden ÄNNU bättre genom att vara på nett då tillfällen ges  mellan tagningar).

Idag hoppas jag att du får en helt PERFEKT dag ! Nu kööör vi ! Wiiieee! :-)

KlEm! ♥

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Låter som ännu en toppendag på jobbet!



kramar Anna

Postat av: Josefine

Ha en rolig dag på jobbet, glöm inte att ta detlugnt mellan varven!

Kram!

2009-08-13 @ 12:08:21
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: camilla y

Hej vännen!



Härligt att höra att du NJUTER livet och bara sjuder av inspiration.



Ta ahnd om dagen!



Kram Camilla

2009-08-13 @ 12:28:47
Postat av: Husmorvikaren

Hei!

Takk for en hyggelig og inspirerende blogg. Du har et syn på livet og de tingene som skjer som oser positivitet. Keep up the good work!

Men du, jeg har et spørsmål. Jeg har forelsket meg helt i disse Faliero Sarti sjalene du bruker. Har vært innom nettsiden deres, men det er jo mengder å velge i både i henhold til størrelser og materialer. Dine ser mye mer "fluffy" ut. Vet du hvilken type/modell det er du har? Min far skal handle dette i utlandet, og som den typiske mann han er må det spesifiseres her. Hvis ikke er det ikke godt å si hva som kommer i retur....

Big smiles herfra.

2009-08-13 @ 14:33:43
URL: http://husmorvikaren.blogspot.com
Postat av: Nicky

Snygg outfit på bilden! Ditt jobb verkar superroligt!



Kika gärna in i min blogg, skriver mycket om Thailand och vet att ämnet ligger nära ditt hjärta! :)





Kram/Nicky

2009-08-13 @ 15:24:46
URL: http://accordingtonicky.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

Lurer så veldig på hvor du har kjøpt dukkehuset til Johanna og hva det heter!!!



Elisabeth

2009-08-13 @ 19:06:14
URL: http://velkommentiloss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91