Godnatt!


Looking good !

En av dagens nyheter är att snyggingen Robbie Williams är på gång med en ny cd så snart blir det äntligen lite ENTERTAINMENT igen !  för om det är någon som är bra på det så är det Robbie ! Jag var på hans konsert i Stockholm ja, få se nu... när var det ? kanske 2001? (någon som minns vilket år det var?) och han var helt FANTASTISK. Vilken kille !!  
DETTA  framträdande är bara så bra.... (han passar perfekt att sjunga Sinatra).

Nu är det dags för mig att avsluta den här onsdagen med att packa inför morgondagens resa och jag riktigt längtar till jag ankommer Köpenhamn! Checkade in mig på flyget i kväll så att jag vet att jag sitter bra på resan. Härligt att ha det under kontroll ! :-)

GoDnAtTkRaM! ♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Robbie var på Stockholm Stadion 2003 :) Helt fantastiskt..! Men kanske han var där 2001 också? The worlds most handsome man? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91