Min style-inspiration: Elle!


Vackra & snygga Elle Mac Pherson inspirerar mig !

Tittut i natten ! Vi kom oss inte iväg i kväll så vi kör tidigt i morgon bitti istället. Bröllopet startar kl.15 så det går fint ;-)  Min dag har tillbringats i en mörk fotostudio, vi jobbade på så effektivt att jag fick värsta skratt-attacken. Ni vet när man kommer på hur komiskt allt måste se ut "utifrån".  Runt kl. 15 var vi i box med dagens deadline och sen var jag runt med returer innan jag hämtade sötisen på dagis.

Igår upptäckte jag en ny stil-förebild ! Elle Mac Pherson. Titta på de här bilderna så förstår ni varför ;-)


Snyggt in i minsta detalj ! Love it !


Det är så coolt att hon är 46 år och snyggare än någonsin.


Snyggt helt enkelt !

Oh my ! vilken INSPIRERANDE dam Elle är !! Hon har på sig den snygga outfiten efter den andra på bilderna och just nu är hon en STOR inspirationskälla.  Det känns som att jag kan bygga upp min höstgarderob efter henne ;-)

Nu pågår packning här hemma inför morgondagens Sverige-tripp. Gleder mig verkligen till morgondagen !


Kommentarer
Postat av: Tindra

Ja, sköter man bara om sig själv, och har skapliga gener så kan man vara lika snygg vid 46 som vid 36!

2009-08-15 @ 12:59:52
Postat av: Liv

Elle Mac Pherson er kjempe flott! Tror faktisk du hadde kledd hårfargen til Elle... :-)



Ha en fin lørdag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91