Vinnaren av HOME bokstäverna!


WOW !! vilken succé tävlingen om de fina HOME bokstäverna blev!
TACK för alla 256 (!) tävlingsbidrag och TACK för fina ord, rörande berättelser och alla beskrivningar av var ni skulle placera bokstäverna om ni vann. Det känns som att jag fått titta in hemma hos er då jag läst igenom alla bidrag.


Vinsten är dessa fina HOME bokstäver från CreativeLounge.

And the winner is:

Postat av: Ida

Hej ifrån ett otroligt soligt Stockholm! Jag och min dotter på 2 år har nu efter 2 andrahandslägenheter (efter separation mellan mig och hennes pappa) fått vår EGEN lägenhet! Lyckan är obeskrivlig! Den ligger precis i det läge jag drömt om att bo i Stockholm och är lagom stor för oss!
I andrahandslägenheter är det svårt att känna sig hemma efterosm att inrdningen är den som är där..så nu är jag verkligen i inredartagen och vill göra den här lägenheten till VÅRT hemtrevliga hem! Därför skulle bokstäverna som bildar ordet HOME symbolisera just det, VÅRT HOME, äntligen!

Tack för en inspirerande blogg!

Kram!

2009-04-03 @ 14:37:57
URL:
http://momieida.blogg.se/

♥ Stort GRATTIS till dig Ida ! ♥
Mejla mig ditt fullständiga namn + hemadress tilll: [email protected].

♥TUSEN TACK CreativeLounge för ett trevligt samarbete och TACK igen till alla er som tävlat!♥

Kommentarer
Postat av: Ida Carrol

Postat av: Ida

Hej AnnaStina! Hoppas du haft en skön Påsk och STORT TACK för att du valde mig som vinnare!!!

Bokstäverna kommer bli så fina hemma hos oss och jag är så så så GLAD!!!



Jag mailar dig!



Massa kramar!



Ida och Nike!

2009-04-13 @ 08:57:04
URL: http://momieida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91