Magasiner, magasiner, magasiner...


Saknade att se Kamille och Kamille Mor & Barn i tidningshyllorna... skulle kanske tagit med mig några stycken och ställt dit? ;-)

Då Johanna skulle sova sin nap, runt kl. 13,  så gick jag ut med henne i vagnen och det första stoppet på turen blev självklart ett besök hos min kära bror som jobbar i en pressbutik (Aurora)  där det kryllar av magasiner = my heaven ;-)  Jag shoppade med mig ett par stycken (får sprida ut köpen så att jag får njuta lite varje dag ;-) och sen satte jag mig och myste på Luleås bästa restaurang/café .

    
I kväll har jag myst med Plaza Kvinna och den nya tidningen Kattis & Company som bl.a. har ett par härliga champagnesidor. Har du köpt Kattis & Co ? Vad tyckte du?   (Tyvärr kan vi som bor i Norge inte se hennes program på TV4pluss. )

Hoppas att du har en mysig kväll ?!


Kommentarer
Postat av: Helene

Har köpt "Kattis och co" men blev besviken. Tycker att den var "platt", alla artiklar såg likadana ut och på så vis kändes den för tjock och intetsägande. Nej, det blir inga fler nummer av den för mig!

2009-04-30 @ 06:36:13
Postat av: Johanna

Vill bara tipsa om att du kan se kattis o co på www.tv4.se/anytime

2009-04-30 @ 22:08:14
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91