Hello onsdag !


Jag har fått många frågor ang. den här bilden från hallen/gången så här kommer info: klockorna kommer från Ikea, texten under klockorna har jag beställt hos "Norskylt" här i Oslo, welcome skylten har jag fått av mamma (köpt i Luleå) och byrån kommer från svenska Bruka Design.

Idag har min dag "försvunnit" och den ena avtalen har avlöst den andra så jag kom precis hem igen (har varit ute sedan jag lämnade på dagis). Men innan jag berättar mer om det (i nästa inlägg)  så måste jag TACKA för alla FINA kommenterar jag ser att jag fått på Duni-dukningen ! TUSEN TACK !! :-)  er feedback betyder  massor för mig och gör mig GLAD ! :-)

Ser att ni frågat ang. min medverkan i tävlingen? Jag är som sagt ambassadör för tävlingen men jag är även med i tävlingen så håll tummarna för mig !  Du hittar mitt tävlingsbidrag
här om du vill rösta på mig eller skriva en kommentar.

Hoppas att du njuter din dag och att du har ett lika fantastiskt vår-väder som oss i Oslo idag ?! Här börjar björkarna att slå ut och det känns helt underbart :-)


Kommentarer
Postat av: Isabella

Om tanken med bloggen var att sprida positiv energi har du lyckats :-) den är verkligen härlig! <3

Postat av: Pethra

Det är vi som skall tacka för all inspiration & glädje, alla tips & härliga bilder du sprider omkring dig! :o)

2009-04-22 @ 16:15:16
URL: http://pethrasdagbok.blogspot.com
Postat av: Anonym

Otroligt snyggt!!

Är du uppvuxen här uppe i Luleå??

2009-04-22 @ 19:12:39
Postat av: Sofia

Opps

Glömde mitt namn.

2009-04-22 @ 19:13:17
Postat av: annelie

såg på dina duknings bilder (som by the way va underbara, du vinner nog!) att du hade någon text ovanför klockorna i hallen i vita bokstäver, vad står det??

2009-04-23 @ 14:35:40
URL: http://almondine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91