Godnattkram!


Oss tidigare idag. Min topp kommer från danska Baum und Pferdgarten och mina jeans från Zara. Johanna har på sig sin favorit fleece från H&M och därifrån kommer även hennes kjol/skjørt.

Mitt älskade hjärta har tyvärr inte varit bra idag (super förkyld) så därför blev jag extra GLAD när jag plötsligt fick ett sms av söta Kjerstin som slutade med att hon och hennes prins kom till oss på spontanmiddag :-)

Efter besöket så kollade jag in premiären av det knasiga programmet "Hjälp" Jag är med i en Japansk tv-show" på svenska TV4 och det var verkligen hur knäppt som helst. Strax efter att det slutade så kom JIG hem och i bagaget hade han härliga blader och GOTT påskgodis och vi har myst med den svenska filmen Adam & Eva som det nog var typ 64:e gången jag såg ;-) 


Mina fina örhängen som det står Johanna på kommer från duktiga AmandaEgilson.

Nu ska en trött mama gå och krama kudden och drömma härliga drömmar så jag visar bilder från dagen imorgon.

Godnattkram! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå jag bara älskar din blogg! Blir såå inspirerad och på gott humör när jag läser varenda inlägg! Önskar dej och din fina familj en riktigt trevlig påsk!

Kram Anna

2009-04-10 @ 09:44:31
Postat av: Sagas mamma

Så fina ni är tillsammans du och din dotter!



En glad och fin påsk önskar jag er!

2009-04-10 @ 09:45:46
Postat av: Emma

Vad fint med rosa!

Postat av: Anonym

Så søtt rom :)

2009-04-11 @ 17:45:12
Postat av: Linda

Skikkelig jenterom :)Søtt!

2009-04-11 @ 17:46:13
URL: http://lindaat.blogg.no
Postat av: Liia

Oj, vilket sött rum hon har :D

2009-04-11 @ 20:12:07
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket mysigt barnrum!:)

2009-04-12 @ 22:58:54
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91