Godmorgon lördag !


Igår kväll hade jag på mig topp från H&M (finns på hm.com), skinnjacka från Heartmade (flera år gammal, sålde den i min butik Gizmo & Co, sjal från Graumann, jeans Zara, väska + skor Gucci (väskan är en favorit som jag shoppade i Cannes för några år sedan).

Här startade dagen strax efter kl.07 och det vackra soliga vårvädret gör mig LYCKLIG ! :-)

Och trots att jag inte alls var i form igår så valde jag att gå iväg på invigningen av den nya Høyer butiken i nya Eger-gallerian i city och det är jag SÅ GLAD över att jag gjorde för jag hade en super trevlig kväll som gav mig massor med energi och min lilla darling hade det sååå bra hos våra trevliga grannar.

Ska skriva och berätta mer om kvällen och visa bilder snart, ska bara göra lite morgonfix här hemma först, som att tex ta en dusch :-)


Lilla hjärtat ville också vara med på bild ;-)

Hoppas att du också hade en trevlig fredagkväll och att du vaknat med ett leende idag !  Solen skiner och det är LÖRDAG ! Tycker vi ska fira det med en extra GOD frukost ! :-)

Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: ✿ barnshoppingbloggen ✿ VINN avståndslarm!

Va fin du var i håret!

Trevlig lördag :)

Postat av: Annas inspiration

Snygg som alltid,

håret ser ursnyggt ut.





Trevlig lördag önskar jag dig & lillsessan

Hoppas du mår bra idag



kramar

2009-04-18 @ 10:03:37
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Alinde

Bra att du hade så trevligt, men antagligen är det lunginflammation du har (?) så nu ska du väl vila!



Bor JIG´s föräldrar i närheten? Kan inte de ta hand om Johanna då och då när JIG är borta så mycket, och du får dra lasset själv? Eller bor de kanske längre bort?



Annars är det ju bra med hjälpsamma grannar :)

2009-04-18 @ 10:06:45
Postat av: juliairene (foto)

åh vad snygg du är!

älskar ditt hår!



kolla gärna in min fotoblogg!

puss

2009-04-18 @ 14:03:10
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men tönt, det är bara tonåringar som har blogg inte dem som redan har ett liv och är vuxen, haha

2009-04-18 @ 15:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91